TÜRKMEN HAFRİYAT-12.10.2024
Hayati AĞCA
Köşe Yazarı
Hayati AĞCA
 

Koltuklar Kimsenin Egosunu Tatmin Etme Yeri Değildir

Geçen haftaki “ Türkiye’de Bir  İlk “ başlıklı yazımla ilgili çok ciddi geri bildirimler  aldım.  Vezirköprü Özlem Gazetesi’nin ve köşe yazarlarının  yayım anlayışı  hiçbir zaman  “Bağcı dövmek değil , üzüm yemek olmuştur.”  Hiç kimsenin işi, kazancı, siyasi düşüncesi,  rengi, özel hayatı bizi hiç  ilgilendirmez eleştirmekte haddimize değil. Ancak; kişi ilçe ’de bir görev üstlenmiş, makam temsil ediyor ve sorumluluklarını yerine getirmiyorsa, bu durumda Vezirköprü’ye zarar veriyorsa; kimse kusura bakmasın,  Vezirköprü’nün üstün menfaatlerini korumak, kollamak amacıyla bir kamu görevi olan  GAZETECİLİK   görevini yerine getirmek  zorundayız. Geçen haftaki yazımın ana teması bu olmasına rağmen, bizim de iş yerlerimizin üyesi olduğu Vezirköprü Ticaret ve Sanayi Odası’nın  “Türkiye’de Bir ilk” başlıklı yazımı, şahsımı ve Vezirköprü Özlem Gazetesi’ni eleştirel ve haksız ithamlar dolu açıklamasını kabul etmiyoruz. Vezirköprü Ticaret ve sanayi Odası Başkanı’nın  gerçekleri de yansıtmadığı gibi tamamen konusundan saptırılmış talihsiz bir açıklamadır. Vezirköprü Karma OSB‘ye ortak olma zorunluluğu olan,  Vezirköprü Ticaret ve Sanayi Odasının neden ortak olmadığı, neden bu sürecin Samsun Ticaret ve Sanayi Odası üzerinden yürütüldüğünün izahını kamuoyuna açıklaması gerekirken,  tamamen konu ile ilgilisi  olmayan bir açıklama yapılmıştır. Vezirköprü Karma OSB ‘de çalışmalar arsa tahsisine ve yatırımcı davet etme aşamasına kadar getirilmiştir. Bu süreçte,  Vezirköprü TSO başkanı olarak sürece dahil olmamanız, hiçbir toplantısında bulunmamanız, Vezirköprü TSO ’nı    devletin bütün kademelerinin yok hükmünde saymaları (Seçilmeniz için size de oy vermiş,) oyumun takipçisi bir TSO üyesi olarak bizleri çok üzüyor. Sn Başkan Fişekçi sizi de hiç üzmüyor mu? Vezirköprü Özlem Gazetesi Vezirköprü Ticaret ve Sanayi Odası’nın hangi çalışmasına engel olmuştur? Kaldı ki ; Özlem Gazetesi, İlçemize ve TSO’ ya zarar vermemek  için  Devletin Valisi’nin ilçe ziyareti esnasında kalabalık bir topluluk içinde sizin :  Validen, “Özel talebinizin ve önceliğinizin” ne olduğunu yazmadı.  Belediye eski  başkanı İ. Sadık Edis  görev döneminde belediye makamına giden herkese  Validen  sizin ne istediğinizi  anlattı…  Ne istediğinizi yazmayacağım. Biz,  atanmış ve seçilmiş kimleri görmedik ki? Koltuklar kimsenin şahsi egolarının tatmin etme yeri değildir. İster atanmış olsun ister seçilmiş. Vezirköprü’de ve ilçe dışında yaşayan çok sayıda hemşerilerimizden: “Vezirköprü’de Ticaret ve Sanayi Odası varken, Samsun Ticaret ve Sanayi Odası’nın ortak olduğu Karma Organize Sanayi Bölgesi çalışmalarının sürdürülmesinin anlamlı bir izahı ve açıklaması olmalıdır. “şeklinde geri bildirim aldım. Okurlarımın tamamı yazımı anlamış,  tek anlamayan ve  anlamak istemeyen Vezirköprü Ticaret ve Sanayi Odası ve Başkanı Sn. Fişekçi : Özür dilerim,  ben anlatamamışım (!) Siz,  koltuktan  düştükten sonra inşallah anlarsınız…  
Ekleme Tarihi: 29 Kasım 2024 - Cuma
Hayati AĞCA

Koltuklar Kimsenin Egosunu Tatmin Etme Yeri Değildir

Geçen haftaki “ Türkiye’de Bir  İlk “ başlıklı yazımla ilgili çok ciddi geri bildirimler  aldım.  Vezirköprü Özlem Gazetesi’nin ve köşe yazarlarının  yayım anlayışı  hiçbir zaman  “Bağcı dövmek değil , üzüm yemek olmuştur.” 

Hiç kimsenin işi, kazancı, siyasi düşüncesi,  rengi, özel hayatı bizi hiç  ilgilendirmez eleştirmekte haddimize değil.

Ancak; kişi ilçe ’de bir görev üstlenmiş, makam temsil ediyor ve sorumluluklarını yerine getirmiyorsa, bu durumda Vezirköprü’ye zarar veriyorsa; kimse kusura bakmasın,  Vezirköprü’nün üstün menfaatlerini korumak, kollamak amacıyla bir kamu görevi olan  GAZETECİLİK   görevini yerine getirmek  zorundayız.

Geçen haftaki yazımın ana teması bu olmasına rağmen, bizim de iş yerlerimizin üyesi olduğu Vezirköprü Ticaret ve Sanayi Odası’nın  “Türkiye’de Bir ilk” başlıklı yazımı, şahsımı ve Vezirköprü Özlem Gazetesi’ni eleştirel ve haksız ithamlar dolu açıklamasını kabul etmiyoruz. Vezirköprü Ticaret ve sanayi Odası Başkanı’nın  gerçekleri de yansıtmadığı gibi tamamen konusundan saptırılmış talihsiz bir açıklamadır.

Vezirköprü Karma OSB‘ye ortak olma zorunluluğu olan,  Vezirköprü Ticaret ve Sanayi Odasının neden ortak olmadığı, neden bu sürecin Samsun Ticaret ve Sanayi Odası üzerinden yürütüldüğünün izahını kamuoyuna açıklaması gerekirken,  tamamen konu ile ilgilisi  olmayan bir açıklama yapılmıştır.

Vezirköprü Karma OSB ‘de çalışmalar arsa tahsisine ve yatırımcı davet etme aşamasına kadar getirilmiştir. Bu süreçte,  Vezirköprü TSO başkanı olarak sürece dahil olmamanız, hiçbir toplantısında bulunmamanız, Vezirköprü TSO ’nı    devletin bütün kademelerinin yok hükmünde saymaları (Seçilmeniz için size de oy vermiş,) oyumun takipçisi bir TSO üyesi olarak bizleri çok üzüyor. Sn Başkan Fişekçi sizi de hiç üzmüyor mu?

Vezirköprü Özlem Gazetesi Vezirköprü Ticaret ve Sanayi Odası’nın hangi çalışmasına engel olmuştur?

Kaldı ki ; Özlem Gazetesi, İlçemize ve TSO’ ya zarar vermemek  için  Devletin Valisi’nin ilçe ziyareti esnasında kalabalık bir topluluk içinde sizin :  Validen, “Özel talebinizin ve önceliğinizin” ne olduğunu yazmadı.

 Belediye eski  başkanı İ. Sadık Edis  görev döneminde belediye makamına giden herkese  Validen  sizin ne istediğinizi  anlattı…  Ne istediğinizi yazmayacağım.

Biz,  atanmış ve seçilmiş kimleri görmedik ki? Koltuklar kimsenin şahsi egolarının tatmin etme yeri değildir. İster atanmış olsun ister seçilmiş.

Vezirköprü’de ve ilçe dışında yaşayan çok sayıda hemşerilerimizden: “Vezirköprü’de Ticaret ve Sanayi Odası varken, Samsun Ticaret ve Sanayi Odası’nın ortak olduğu Karma Organize Sanayi Bölgesi çalışmalarının sürdürülmesinin anlamlı bir izahı ve açıklaması olmalıdır. “şeklinde geri bildirim aldım.

Okurlarımın tamamı yazımı anlamış,  tek anlamayan ve  anlamak istemeyen Vezirköprü Ticaret ve Sanayi Odası ve Başkanı Sn. Fişekçi :

Özür dilerim,  ben anlatamamışım (!) Siz,  koltuktan  düştükten sonra inşallah anlarsınız…

 

Yazıya ifade bırak !
Okuyucu Yorumları (46)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Samet cansız
(29.11.2024 18:07 - #2492)
Hayatı bey tebrikler ibo sadık bey zaten işciyle uğraşmaktan calısmaya pek vakti olmuyordu
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Elif gibi
(29.11.2024 18:21 - #2493)
Hayatı bey ilçemizin kanayan derin bir yaraya parmak basmıştır lakin ahali nın dünyadan bir haberiyok bu ilçe eski belediye başkanı sadık edisin yaptığı kötülüğü hiçbir zaman unutmayacak unutturmayacağız Seversiniz sevmezsiniz o ayrı hayatı bey ulusal yayıncılık yapıyor yerel yayıncılığı geride bırakmış Tebrik ederim güzrl yazısı için
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Elif gibi
(29.11.2024 18:21 - #2494)
Hayatı bey ilçemizin kanayan derin bir yaraya parmak basmıştır lakin ahali nın dünyadan bir haberiyok bu ilçe eski belediye başkanı sadık edisin yaptığı kötülüğü hiçbir zaman unutmayacak unutturmayacağız Seversiniz sevmezsiniz o ayrı hayatı bey ulusal yayıncılık yapıyor yerel yayıncılığı geride bırakmış Tebrik ederim güzrl yazısı için
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Tso üyesi
(29.11.2024 18:38 - #2495)
On.i numara yazı ekine kalemine yüreğine sağlık gazeteci kolay olunmayacağını şimdi daha iyi anladım. Vezirköprü de artık hiç bir şey önceki gibi olmaz bu yazıdan sonra .
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Atsız
(29.11.2024 18:47 - #2496)
Sayın Ağca insanlar belli bir yaşa belli bir mevkiye belli bir servete kavuştuktan sonra yaptıkları her şey tarih olur evet Geçmiş dönemde sen de Sadık iyisi biraz fazla Hırpaladın hak etti hak etmedi o da tarihe geçecektir ancak adil'i Fişekçi konusu Gerçekten seni haklı çıkarttı bizzat içinde olduğum için söylüyorum Şu andaki Vezirköprü Organize Sanayi iki önceki kaymakamımız Sayın Kudret kurnaz'ın gayretleri ile belli bir yol almış Hatta daha sonra Samsun valiliğinden Çorum Valiliğine geçen Oradan da Merkez valisi olan Sayın valimiz zarar bile vermiştir affedersin atasözüdür insan ölür kalır eseri eşek ölür kalır semeri bundan yarası olan gocunsun bu bu yazıyı okuyan birçok beni tanımıştır ismimi Yazmama bile gerek yok Ticaret odasının öne düşüp valisini kaymakamını belediye başkanını rahatsız eder derecede Organize Sanayi yapılması için teşvik etmesi gereken Ticaret Odası Başkanı bizzat kendisi engellemiştir Kendine göre de bir gerekçe bulmuştur Vay efendim benim dediğim yer ya bu kadar EGO tarih önünde gerçekten yedi geçmişini rezil Hüsna edecektir söylenecek söz çok yazacak yazı çok
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Tşk ederim tercüman olmuş gazeteci
(29.11.2024 18:53 - #2497)
Benim fabrikam benim arsam benim param ben ben ben Vezirköprü yok ben ben var İyi yazmış iyi anlatmış hayati bey yüreğine sağlık
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Genç ekip geliyor
(29.11.2024 18:58 - #2498)
Hayati bey sizi uyardık Abdulkadir fişekçi on yıl ne yaptıda bu adamı destekliyorsun demiştim Hep yanlış yıldasın ama yanlışın neresinden dönersen o kardır Birde verdiğim oyun takipçisiyim demen beni daha da ziyade etti. Çok doğru tespitler Tso vezir köprü de kapanmalı hiç bir işe yaramıyor sadece kadri fişekçinin varlığını dinleme yeri olmuş Tso Boylu boylu adamlarda dinleyip dağılıyorlar
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Atsız Kahraman
(29.11.2024 19:04 - #2499)
Ee Kadri baba çocukları doğru yönlendiremezsen Torunlar seni kovalar 10 küsür senedir Ticaret Odası Başkanısın Vezirköprü Ticaret izle sanatçı ile ilgili ne yaptı İnsanlar bir yere kadar sabreder iyi miydi Sadık Ediz edisiyle uğraşırken Sadık gitti yanlış yapanın en büyüğü de senle aslında gerçekten onurlu bir babayiğit olsan Allah daha çok versin işin de var gider işini Takip edersin millete ekmeğini düzgün eve balığına sebep Başkan ikili sohbetimizde Hem Türkiye'nin en büyük kuruluşlarından biri olduğunu söylüyorsun Tamam kendisini iyi büyüttün maşallah Vezirköprü ticaret odasına da bir çivi çakamadım Bu demektir ki sen kendi işinde başarırsın toplumun önünde başarılı değilsin bu milletin vebalini alma çekili ver boş ver ya dün ise yeter Efe'yi hava attım olsa zaten yeter senin gelmişini geçmişini Vezirköprü'de belli bir yaşın üstündeki Herkes bilir ondan da dövmana gerek yok Vezirköprü'de düzgün bir kamuoyu olsaydı sen validen 3 günlük Lokantası İstediğin gün Vezirköprü esnafı seni o makamda tutturmazdı kusura bakma köpeksiz köy bulmuşsun değneksiz geziyorsun gazeteci kırk yılda bir ayağına basmış Ne varmış onda hem de doğruları Yazmış Allah için gocunmayacaksın başkan
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Cesur ol gazeteci
(29.11.2024 19:07 - #2500)
Anlasa ne okur anlamasa ne olur ilçe osb kurma derdinde Fişekçi valimizden başka şeyler isteme derdinde İlçeyi sorunlarını göç vermesini gençlerin inşaat işçisi olmalarını dert edinen Bir tso başkanı validen osb ye destek mi ister yoksa herkesin bildiği senin yazamadığın özel talebini mi ister İşte Vezirköprü bu kabul et.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sabah saat 07 de Merzifon ‘a gidiyorum
(29.11.2024 19:32 - #2501)
Havzaya Suluova ya Merzifon ‘a iş için giden gençlerin bedduası size yeter. Allah korkunuz varsa.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Turist Ömer
(29.11.2024 19:41 - #2502)
Daha be demeli ki anlayacaksın an Abdulkadir Fişekçi amca sen Tso başkanlığını yapamadığını gazetede okuduklarında daha iyi anladım. Keşke bu dönem aday olmasaydın ismin güzel kalsaydı başarısız hiç bir iş yapmadan sadık amcamın yaptırdığı Tso odasında oturup sadık amcamı eleştirmen günah tek yaptığın turistik gezi en büyük icraat bu..
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Eğitimci
(29.11.2024 19:44 - #2504)
Yazarın köşe yazısının başlığı çok manidar
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Olmadı baba
(29.11.2024 19:51 - #2506)
Ah be Kadri baba başın kel, niye özlem gazetesini karşına aldın. Sadık başkanım yaptığı hataya düştün Sen akıllı insansın kati baba bak biz bu kadar olumsuzluğunu bilmiyorduk senin genel sekreterin yanlış yönlendiriyor gazete Tso başkanına osb ye neden ortak değilsiniz sizin yerinize neden Samsun Tso üye oldu demiş kötü bir laf söylememiş işi büyülttün zarar gördün kadri baba Başarısızda olsan hata da yapsan sen bizim kadri babamızsın
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ben de oy verdim
(29.11.2024 20:01 - #2507)
Ben fe oy vermiş Tso seçimlerinde an Abdulkadir fişekçi başkana Şimdi pişmanım iki kilinin çalıştığı bir odayı yönetemeyenden lider olmaz . Ben keşke murat gül oluncaya kadar Abdulkadir Fişekçi yi ak parti belediye başkanı yapmış olsaydı iyi olurdu derken siz Tso yu yönetemeyince iyilik olmamış dedim yazının hiç bir yeri eksik değil Yazının bu bölümü beni çok etkiledi. Vezirköprü Karma OSB ‘de çalışmalar arsa tahsisine ve yatırımcı davet etme aşamasına kadar getirilmiştir. Bu süreçte, Vezirköprü TSO başkanı olarak sürece dahil olmamanız, hiçbir toplantısında bulunmamanız, Vezirköprü TSO ’nı devletin bütün kademelerinin yok hükmünde saymaları (Seçilmeniz için size de oy vermiş,) oyumun takipçisi bir TSO üyesi olarak bizleri çok üzüyor. Sn Başkan Fişekçi sizi de hiç üzmüyor mu? Hakkım helal olmasın üzgünüm oy verdiğim için
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Oy kutsaldır
(29.11.2024 20:10 - #2509)
Öyle ağlamak yok gazeteci oy verirken düşüneceksin oy öyle düşünmeden araştırmadan kullanılacak cıvata işler değil sorumluluk isteyen vatandaşlık görevi Sen de bizim reis gibi hep aldanıyorsun seni Sadık Edis aldattı bir kez anladık ikinci kez Abdulkadir Feşekçi den aldandın o zaman sen bir sıkıntı var seçme konusunda karnen zayıf kabul et.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yaz gazeteci ne varsa yaz
(29.11.2024 20:13 - #2510)
Vali bey den ne istemiş bizim Abdulkadir Fişekçi de yazamadın gazeteci. Gazetecinin yazamadığı da olur mu
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
İbrahim Gökçe
(29.11.2024 21:03 - #2512)
Benim için önce ilçe gelir ama önce ben diyenler bir gün hep pişman olmuştur memleketi düşünmeyen başkanları eleştirirken hep derdim millet bir yerde olmak hak kazanmak değil bilakis iş görmek için olmalı ben birkooperatif yönetirken havzaya kenevir fabrikası için TOB başkanı ziraat odasi başkani kaymakamlık partiler hep bir oldular fabrikayı aldılar selam ve saygılar İbrahim Gökçe.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Üzmeyin kadri abimi
(29.11.2024 21:26 - #2513)
OSB de yatırım olacak mı ? Hiç sanmam. Boşuna bir bir birinizi üzmeyin olmayacak. Orası mezra hiç bir şey olmayan yere nasıl yatırımcı gelir. Havza gümbür üretim yapıyor işçi arıyor tren yolu içinden geçiyor 15 km ilerde hava alanı var 70 km ilerde deniz yolu var. niye Vezirköprü ‘ye gelsin hem de mezra yolu yok elektrik yok su yok doğalgaz yok ne var boş arazi. Kuru gürültüden ibaret olanlar. Olmaz olmayacak bir birinizi üzmeyin
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Çiftçinin sesi ol
(29.11.2024 21:29 - #2515)
Ziraat odası başkanını niye eleştir miyorsun ağca Ziraat odasın da da çok yazılacak sorunlar var.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Oğul !!!
(29.11.2024 21:37 - #2516)
Bir olun iri olun diri olun Vezirköprü için çalışın . Basın da önemli Tso da önemli .hep birlikte olunca her sorun çözülür gülen yüzler olur. Vezirköprü ‘de bunu niye denemiyorsunuz.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gül
(29.11.2024 21:41 - #2517)
Gazeteci Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Abdülkadir Fişekçi başkanımdan yazının sonunda özür dilemiş.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Süleyman
(29.11.2024 21:53 - #2518)
Sayın Ağca Vezirköprü de bu güne kadar halk için bir eser meydana getirmeyen genel ve yerel yönetimler her gün hala itibar görmeye devam ediyor! Tabi buna itibar deniyorsa..
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Dr.
(29.11.2024 22:42 - #2519)
Ego bir hastalıktır kim de varsa isterse seçilmiş olsun isterse atanmış ilçeye felaket getirir Allah korusun. Böyle hastalıktan .
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Çorlu’dan selamlar
(29.11.2024 23:00 - #2521)
Osb den fazla turizm yatırımına ve tarıma zaman harcayın ey memleketim güzel insanları Vezirköprü ‘de sanayi olmaz boşuna kürek çekmeyin . Zamanınızı boşa israf etmeyin. Kısa bir sürede turizm den gelir elde edebilirsiniz . Ama sanayiciyi ilçeye getirmek çok zor olur. Havza büyük engel .
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Atsız Kahraman
(30.11.2024 09:15 - #2524)
Gazeteci gerçekten de dünyada bir ilk Kendi iş yeri de olmasına rağmen sizlere de odası başkanının ve Ticaret odasının organize sanayide Dahili yok olmaması için de elinden gelen engeli yapıyor ve bu adam da tekrar tekrar seçiliyor tam nasrettin'in hocalık bir hikaye Ondan sonra ayağına basınca da Ciyak ciyak bağırıyor öyle mi neyse Kadri Başkan etrafında yalakalar varken Sen ölene kadar başkansın devam et valilerden içkili lokanta istemeye
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
koltuk
(30.11.2024 11:37 - #2525)
koltuk önemli vaz gecemiyorlar.iki haftadır yazınız on numara ve tamamen gerçekleer.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
koltuk
(30.11.2024 11:37 - #2526)
koltuk önemli vaz gecemiyorlar.iki haftadır yazınız on numara ve tamamen gerçekleer.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
oyyy
(30.11.2024 11:49 - #2527)
bizde oy verdik ama bugun olsa vermezdik.memlekete yazık oluyor üç kişi yuzunden isimler geçenki yazıda yazıyordu yorumlarda
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
duy sesimizi tso başkanımız
(30.11.2024 12:35 - #2529)
yazının kıralı olmuş gazeteci
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Objektif bir Vezirköprü lu
(30.11.2024 14:01 - #2532)
ÜSTÜ KABALI OLARAK TSO BAŞKAN'I NI TEHDİT ETMİŞSİN. NE OLDUDA TERS DÜŞTÜN KADRİ BEY LE ; TSO DA ENERJI YOK INSALAR MUTSUZ ADAMIN DERDI BAĞDA ORTAM YOK TELEFON DA RESIM ACMAK ONUDA GEÇ YAZAMADIN AMA YAZAYIM VALİDEN RUHSAT ISTEMEK ALKOL LU . SONRA KARA YOLLARINDAN KENDI FABRİKASI ICIN YOLU UZATMAK. HEP KENDİLERİNE ÇALIŞTILAR TSO BİNASININ WC YI YOK DAHA NEYIN KAFASINI YASIYORSUNUZ. KENDI ÇIKARLARINIZ ICIN KALEM TUTMAYIN TSO BİTMİŞ DIR ADI VARDIR FAALİYET I SIFIR. COK YAKIN ZAMAN BELEDİYE DE İŞLERİNİZ TERS DÜŞÜN CE YAZIN
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
TAHT
(30.11.2024 17:09 - #2534)
KOLTUGA OTURAN KALKMAK BİLMİYOR BUNU YASAL OLARAK DÜZENLEMEK LAZIM . İKİ DÖNEM SEÇİLME HAKKI VERECEKSİN (KOPERATİF-ODALAR-BORSALAR-BELEDİYE BŞK.- MİLLET VEKİLİĞİ VB.) DAHA SONRA BU HAKKI YANİ SEÇİLME HAKKINI YASAL OLARAK ELİNDEN ALACAKSIN . DERT BUYSA ÇÖZÜMÜDE BUDUR BAKIN ZİRAAT ODALARI VE ESNAF KEFERAT KOOP. GENEL BAŞK. ÖMÜRLERİ KOLTUKTA MAKAMDA BİTECEK. ALLAH DAN ÖLÜM VAR YOKSA ....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
KOLTUK SEVDASI
(30.11.2024 17:14 - #2535)
DİNAZORLARDAN KURTULMAK GEREK BİRİ GİTTİ ESKİ BEL.BŞK. SIRA KADRİ. DE MEMLEKET ÖNÜDE TAŞ KAYA OLANLARI PARÇALARINA AYIRIP TOZ DUMAN ETMEK GEREK. YOKSA UZUN SÜRELİ MAKAMLARDA KİŞİLER KENDİLERİNE MAKAMLARI MÜLK GÖRÜYORLAR.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gerçekci
(30.11.2024 17:30 - #2537)
Vezirköprü de memleketin kaderiyle oynayan Suat binici Talip Karaca İ.Sadık Edis Kadri Fişekçi bunlar gibi 5 .6 kişi daha kan bağı olanlar var memleketin geleceğini kendileri için yön vermeye çalışan kesim tabi küçük yancılarıda unutmayalım
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Niyazi
(30.11.2024 18:08 - #2538)
Abdulkadir Fişekçi yıpranmış bu saatten sonra Tso ya hiç bir vereceği yok Vezirköprü ye de veremeyecek bir şeyi olmayınca vebal alıp o koltuk günah işletir
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
İş istiyorum ciddiyet istiyorum
(30.11.2024 18:10 - #2539)
İbo gitti sıra Kadir de sabredin basına düşmüş Tso nun bütün olumsuzlukları bu duvar harç tutmaz bu saatten sonra
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mert Adam
(01.12.2024 11:17 - #2540)
" kişi ilçe ’de bir görev üstlenmiş, makam temsil ediyor ve sorumluluklarını yerine getirmiyorsa, bu durumda Vezirköprü’ye zarar veriyorsa; kimse kusura bakmasın" aynen harfiyyen katılıyorum. Bu konular mesul olunacak hassas konulardir vicdan varsa tarihin tozlu sayfalarında bu süreç degedeğerlendirilecek çouklarımıza hesap vereceğiz bunu mezarda vermeyelim öz elestri yapalım şimdiden bu konulara kafa yoralım. Bu memlekette çok dürüst insanlarımız var onların önünü açalım. selâmlar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Dedi kodu Furyası
(01.12.2024 18:07 - #2543)
Bakıyoruz Şuandada.Bir Zamanlar Sadık Edisi Ticaret odası Belediye Başkanı Yapmak için Geçmişte Ellerindeki gücü kullananlar Şimdi de Ticaret ve sanayi odası Başkanına kafayı takmışlar demekki Abdülkadir Fisekciden aradıklarını bulamadilar oysaki Geçmişte bu dedikoducular ilçenin Siyasetcilerinin Arasını Açarak ilçenin kaderiyle oynadınız Şimdide Sıra Ticaret odası başkanındami Sizin beğenmediğiniz.Ticaret odası Başkanı bu ilçeye Isyeri Açarak yurt dışına ihracat yapmaktadır ve Isÿerinde 100.kisi çalıştırıp.ortalama.500.kisiye.ekmek vermektedir ..Pekı Vezirköprüde bu kadar zengin tayfası var kaç kişi çalışıyorum Bu dedikoducular size soruyorum kaç kişinin ekmek veriyorsunuz Bundan sonrada Sırada doveceginiz hangi bağcılar vardir Çok sürmez yakında Baska Siyasetcilermi vardir kimler.vardir Yakında başlarsınız Sırada ziraat odası mı veya esnaf sanatkarlar odasimi veya hangi siyasiler vardır çok sürmez. Egerki belediye başkanına istediğinizi ysptiramazsaniz Sırada Kizaga bunları bildirirseniz Yıllardır işte bu tipler Vezirköprü nün kaderiyle oynadınız
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Tso üyesi kararım
(02.12.2024 00:14 - #2546)
Bu adam hemen istifa etsin yerine genç dinamik biri tso başkanı olsun
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
sapla saman karışmış
(02.12.2024 13:45 - #2548)
dedikodu furyasına cevap : hayati beyin yazısından alınıp atılacak bir kelime yok. siz reklam pelinde fşkeçş adam çalıştıroıyor şu kadar parası şu kadar arsası yazarak yapmadıklarını görevinden doğan sorumluluklarının üzerini kapatmak olmuş yorum gazetesi vezirköprü tso varken niye samsun tso üzerinden yürüyor vezirköprü osb demiş gazeteci soru sorumuş iyi etmiş abdulkadir fişekçi üç dönem ora da zaman öldürdü. gitsin evinde otursun. yorumları okuyorm bir tana abdulkadir fişekçi haklı diyen yok. abdulkadir fişekçinin mal varlığını çalıştırdığı adam sayısını dinleye dinleye usandık. ezberledik. kendi övmeden başka işi yok. vezir ağaç fb sahipleri sen kadar övünmüyor.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
osman
(02.12.2024 13:49 - #2549)
ses getiren köşe yazısı kalemine sağlık
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
hak size
(02.12.2024 14:01 - #2550)
üç dönem tso başkanlığı görevi yapan bir yöneticinin duvarda çakılı bir çivisi olma mı ?,niye seçilir anlamak çok zor böyle yönetilmeyi hak eden topluk var vezirköprü de
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Öncelik sekreteri emekli etmek
(03.12.2024 21:48 - #2551)
Sesetme yazma konuşma Tso başkanının önünde büyük bir proje var o nun için para biriktiriyor Tso sekreteryasını emekli edecek parayı biriktiriyor onun derdi osb değil gazeteci sende nasırına basmışsın Abdülkadir Fişekçi nin Ben o sekreterin yerinde olsam tso da bir gün beklemem Her yerde konu sekreter tazminatı emekli olunca bakalım mazeret ne olacak Başka mazeret ne olacak İstifa et yönetemiyorsun Abdulkadir bil
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
TŞK ÖZLEM GAZEETSİ
(04.12.2024 10:20 - #2552)
ÖZLEM GAZEETSİ HAYATİ AĞCA SEN NELERE KADİRSİN ABDULKADİR Fİ ŞEKÇİ Yİ YOLA GETİRDİN. VEZİRKÖPRÜ OSB YE ORTAK OLMAK ZORUNDA KALDI SENDEN ALLAH RAZI OLSUN. KALEMŞNİN GÜCÜ HADİ OLMAYACAKTI OARAYI BEĞENBMMŞYOIRDU YEMEDİ AKLISIRFA KOLTUĞU KORUYACAK KARİZMA BİR KEZ ÇİZİLİNCE DESTİ KIRILINCA GERİ DÖNÜŞÜ OLMAYAN YOLDASIN ÖNÜMÜZ TSO SEÇİMLWERİNDEN SONRA TORUN SEV
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
dördüncü kuvvet
(04.12.2024 10:42 - #2553)
basının gücü özlem gazetesi abdulkadir fişekçi tso da para yok diyordu hizaya geldi. koltuk sallandı karma sanayi ortak olmak zorunda kaldı. sadık edis belirlediği karma osb alanını kabul etmek zorunda kaldı.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
edis den özür dile fişekçi
(04.12.2024 11:54 - #2554)
Abdulkari bey hani dikleniyordun karma osb ye kimse ortak yapmaz dediklerin ne olacak. git sn ibrahim sadık edis den özür dile onun çabasıyla oldu karma osb bu güne kadar kabul et. gülünç değil mi osb de olmayan biiirrrr vezirköprü tso
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
ÖZÜR MÜ ? TEŞEKKĞÜR MÜ ?
(04.12.2024 12:13 - #2555)
SAYIN TSO BAŞKANIMIZ SAYIN ABDULKADİR FİŞEKÇİ SN EDİS DEN ÖZÜR DİLERKEN SN HAYATİ AĞCA'YA DA TEŞEKKÜR ETSİN. KARMA OSB YE ORTAK OLMASINI SAĞLADIĞINDAN DOLAYI.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.