Hayati AĞCA
Köşe Yazarı
Hayati AĞCA
 

Pancar Seçimlerinde Vezirköprü’nün Rolü

Demokrasi o kadar erdemli  ve bir  o kadar da yüce bir yönetim  şekli ki ;  değerini, kıymetini çok iyi bilmemiz gerekir. Demokrasilerin olmazsa olmazı seçim ayağıdır. Seçimler, seçileceklerin karşısında seçecekleri değerli kılar, baş tacı yapar. Seçenler : “Keşke yetki  verdiklerimiz,   seçildikten sonra da seçimlerden önceki  yaklaşımlarıyla görev süreleri boyunca da davranışları aynı paralel de olabilse.”  Şeklinde dertlendiklerini duyar gibiyim. Vezirköprü  gündemi  Amasya Pancar Ekicileri Kooperatifi’nin  almış olduğu seçim kararı ile hareketlendi. 88  bin üyeye sahip Amasya Pancar Ekicileri Kooperatifi seçimleri 12 Ekim 2024 Cumartesi günü gerçekleştirilecek. Amasya Pancar Ekicileri Kooperatifi ‘nin   geçmişten bu güne bütün seçimlerinde  VEZİRKÖPRÜ skorda  belirleyici  rol üstlenmiştir. Görev başında olan Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Saatçi, seçimlere mevcut yönetim kurulu arkadaşlarıyla birlikte gideceklerini beyan etti.  (Vezirköprü’den Uğur Yazıcı Koop. Yönetiminde,  Ahmet Avcı ise Fabrika yönetiminde bulunuyor.) Ancak ; Seçimlerde kaç liste yarışacak. Dengeler nasıl oluşacak. Kim kimlerle koalisyon kuracak ?  Çoğaltabileceğimiz soruların  yanıtlanmaya  muhtaç olduğu bir gerçek. 31 Mart 2024 Yerel Seçimlerinde 47 yıl sonra  Amasya Belediye Başkanlığını kazanan CHP  merkez ve  ilçelerinde gösterdiği başarı  Amasya Pancar Ekicileri Kooperatifi  seçimlerine nasıl yansıyacak ? Ak Parti ve MHP Koalisyonu Pancar Seçimlerinde de devam edecek mi ?  Yoksa  Amasya Yerel Seçimlerde olduğu gibi , kendi başlarına mı hareket edecekler ? Yerel Seçimlerden sonra Vezirköprü’de  yeni bir siyaset anlayışı oluşturan,  taze ve yepyeni temiz bir sayfa açan   Belediye Başkanı Av. Murat Gül faktörü ne olacak  ? Vezirköprü MHP Belediye Meclis Üyeleri’nin Samsun MHP İl Başkanı  Burhan  Mucur’u ziyaretleri   Pancar seçimleriyle ilişki lendirilebilir mi ?     Vezirköprü kendi arasında tek vücut olabilse; herkesin kabul gördüğü, bütün kesimleri kucaklayan, ötekileştirmeyen ve insanlarla  kavgalı olmayan bir figürün,  diğer ilçelerle kuracağı iyi bir oyun ile oluşturacağı dengeyle   Amasya  Pancar Ekicileri Kooperatifi’nin yönetim kurulu başkanlığını almaması için hiçbir engel ve neden olmadığı görülebilse.   Geçmişte  Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel’in zihnine ismini kazıttıran,  başbakanlığı dönemimde köyüne getirebilen,  rahmetli Hüseyin Fakı bir süre  kooperatifte yönetim kurulu başkanlığını ve  uzun bir süre de başkan vekilliği görevini sürdürmeyi başaran Vezirköprülü etkin bir siyasi figürdü.   Amasya Pancar Ekicileri Kooperatifi Seçimlerinde Vezirköprü’yü yok saymayan, rolünün büyük olduğunu kabul eden liste,  Pancar seçimlerinin galibi olacaktır.  
Ekleme Tarihi: 13 Eylül 2024 - Cuma
Hayati AĞCA

Pancar Seçimlerinde Vezirköprü’nün Rolü

Demokrasi o kadar erdemli  ve bir  o kadar da yüce bir yönetim  şekli ki ;  değerini, kıymetini çok iyi bilmemiz gerekir.

Demokrasilerin olmazsa olmazı seçim ayağıdır. Seçimler, seçileceklerin karşısında seçecekleri değerli kılar, baş tacı yapar.

Seçenler : “Keşke yetki  verdiklerimiz,   seçildikten sonra da seçimlerden önceki  yaklaşımlarıyla görev süreleri boyunca da davranışları aynı paralel de olabilse.”  Şeklinde dertlendiklerini duyar gibiyim.

Vezirköprü  gündemi  Amasya Pancar Ekicileri Kooperatifi’nin  almış olduğu seçim kararı ile hareketlendi.

88  bin üyeye sahip Amasya Pancar Ekicileri Kooperatifi seçimleri 12 Ekim 2024 Cumartesi günü gerçekleştirilecek.

Amasya Pancar Ekicileri Kooperatifi ‘nin   geçmişten bu güne bütün seçimlerinde  VEZİRKÖPRÜ skorda  belirleyici  rol üstlenmiştir.

Görev başında olan Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Saatçi, seçimlere mevcut yönetim kurulu arkadaşlarıyla birlikte gideceklerini beyan etti.  (Vezirköprü’den Uğur Yazıcı Koop. Yönetiminde,  Ahmet Avcı ise Fabrika yönetiminde bulunuyor.)

Ancak ; Seçimlerde kaç liste yarışacak. Dengeler nasıl oluşacak. Kim kimlerle koalisyon kuracak ?  Çoğaltabileceğimiz soruların  yanıtlanmaya  muhtaç olduğu bir gerçek.

31 Mart 2024 Yerel Seçimlerinde 47 yıl sonra  Amasya Belediye Başkanlığını kazanan CHP  merkez ve  ilçelerinde gösterdiği başarı  Amasya Pancar Ekicileri Kooperatifi  seçimlerine nasıl yansıyacak ?

Ak Parti ve MHP Koalisyonu Pancar Seçimlerinde de devam edecek mi ?  Yoksa  Amasya Yerel Seçimlerde olduğu gibi , kendi başlarına mı hareket edecekler ?

Yerel Seçimlerden sonra Vezirköprü’de  yeni bir siyaset anlayışı oluşturan,  taze ve yepyeni temiz bir sayfa açan   Belediye Başkanı Av. Murat Gül faktörü ne olacak  ?

Vezirköprü MHP Belediye Meclis Üyeleri’nin Samsun MHP İl Başkanı  Burhan  Mucur’u ziyaretleri   Pancar seçimleriyle ilişki lendirilebilir mi ?

 

 

Vezirköprü kendi arasında tek vücut olabilse; herkesin kabul gördüğü, bütün kesimleri kucaklayan, ötekileştirmeyen ve insanlarla  kavgalı olmayan bir figürün,  diğer ilçelerle kuracağı iyi bir oyun ile oluşturacağı dengeyle   Amasya  Pancar Ekicileri Kooperatifi’nin yönetim kurulu başkanlığını almaması için hiçbir engel ve neden olmadığı görülebilse.  

Geçmişte  Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel’in zihnine ismini kazıttıran,  başbakanlığı dönemimde köyüne getirebilen,  rahmetli Hüseyin Fakı bir süre  kooperatifte yönetim kurulu başkanlığını ve  uzun bir süre de başkan vekilliği görevini sürdürmeyi başaran Vezirköprülü etkin bir siyasi figürdü.

 

Amasya Pancar Ekicileri Kooperatifi Seçimlerinde Vezirköprü’yü yok saymayan, rolünün büyük olduğunu kabul eden liste,  Pancar seçimlerinin galibi olacaktır.

 

Yazıya ifade bırak !
Okuyucu Yorumları (31)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Pancar çifcisi
(13.09.2024 19:55 - #1928)
Vezirköprü’ye ve pancar çifcisine faydası olacak kişi seçilsin Vezirköprü’den orda koltuk sordurmaya gitmesin ve değişim şart yeni yönetim yeni üyeler olsun buzamana kadar olanlar ne yapdı bi düşünün ager ine ucukadar faydası varmı söleyin sözü mencek köprüsünü geçmiyo hep kendine çalışıyo vesselam
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Üzgünüm on beş yıla
(13.09.2024 19:59 - #1929)
Ne güzel bir yazı anlayana Vezirköprü bir ve bereket iri olduğunda aşamayacağı engelin olmayacağına vurgu yapmış gazeteci hayati ağca kimler anlar ki Vezirköprü kenevir fabrikasını kaçırdı beceriksiz seçilmiş belediye başkanı onbeş yıl böyle gitti.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gazeteci
(13.09.2024 20:08 - #1931)
Mahmut Demir.omer karasuvalda başkanlığa aday kıran kırana seçim olacak kazanan pancar ekicisi olsun
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Chp li
(13.09.2024 22:07 - #1934)
CHP ne derse o olur bu sefer pancar kooperatifi seçimlerinde ittifaklara gerek yok belediyeleri aldığı gibi pancar seçimini alacak
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Demokrat partili
(13.09.2024 22:12 - #1935)
Kaç bilinmeyenli denklem olmuş gazeteci kafam karıştı ilginç bir yazı olmuş pancar seçimi yarışı farklı olacak kokusunu aldım yazıdan
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Pancarrr
(13.09.2024 22:47 - #1936)
Vezirköprü’nün rolü Amasya pancar ekiciler koop. İçin ana temel belirleyicidir ancak Amasya pancar ekiciler kooperatifi olarak Vezirköprü ye bir tek mağaza dahi yapılmamıştır. Hele bu yönetimde bulunun uğur yazıcı memleketine tek bir yatırım dahi yaptırmamıştır. En çok seçmene sahip ilçe ancak hiç bir yatırım almayan ilçe bir tane mağazası olmayan mağaza bozması bir yerde çiftçiye hizmet veren bir kooperatif otopark gibi kullanılan bir alanı olan yer yakışmıyor Vezirköprü çiftçisine pancar ekicisine verilen değer ortada. Tarafsız yazınız için teşekkürler Vezirköprü’nün Sesi olan Özlem Gazetesine
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Emektar
(14.09.2024 02:17 - #1938)
Hayatı Bey yapmış oldugunuz bütün tespitlere katılıyorum. Yaptığınız bu uyarıya Vezirköprü çiftçisinin kayıtsız kalmayacağına eminim geçmişinde siyasette yıpranmamış kooperatifçiligi iyi bilen Vezirköprünün tarımsal sorunlarına hakim yoneticilik vasfına sahip siyasi görüşüne bakılmaksızın ortak bir aday belirlenmeli tek vücut olup seçime girilmeli firsat değerlendirilmeli konunun derinlemesine istişaresi yapılıp bir an önce harekete geçilmelidir...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Emektar
(14.09.2024 02:17 - #1939)
Hayatı Bey yapmış oldugunuz bütün tespitlere katılıyorum. Yaptığınız bu uyarıya Vezirköprü çiftçisinin kayıtsız kalmayacağına eminim geçmişinde siyasette yıpranmamış kooperatifçiligi iyi bilen Vezirköprünün tarımsal sorunlarına hakim yoneticilik vasfına sahip siyasi görüşüne bakılmaksızın ortak bir aday belirlenmeli tek vücut olup seçime girilmeli firsat değerlendirilmeli konunun derinlemesine istişaresi yapılıp bir an önce harekete geçilmelidir...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Köprülü Kürşat
(14.09.2024 10:57 - #1940)
"Keşke yetki verdiklerimiz, seçildikten sonra da seçimlerden önceki yaklaşımlarıyla görev süreleri boyunca da davranışları aynı paralel de olabilse.” Çok güzel bir yazı olmuş sayın köşe yazarım ama eksikleriniz mevcut olsun yinede köprünün çiftçisin kalemi, kulağı, gözü ve cüreti olduğunuz için teşekkürlerimi bildiririm. O eksikler tahmin ediyorum ve temenni diliyorum ki bilâhare telâfi edilecektir inşaallah. Saygılar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Köprülü Kürşat
(14.09.2024 10:57 - #1941)
"Keşke yetki verdiklerimiz, seçildikten sonra da seçimlerden önceki yaklaşımlarıyla görev süreleri boyunca da davranışları aynı paralel de olabilse.” Çok güzel bir yazı olmuş sayın köşe yazarım ama eksikleriniz mevcut olsun yinede köprünün çiftçisin kalemi, kulağı, gözü ve cüreti olduğunuz için teşekkürlerimi bildiririm. O eksikler tahmin ediyorum ve temenni diliyorum ki bilâhare telâfi edilecektir inşaallah. Saygılar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Köprülü Kürşat
(14.09.2024 11:13 - #1942)
"Geçmişte Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel’in zihnine ismini kazıttıran, başbakanlığı dönemimde köyüne getirebilen, rahmetli Hüseyin Fakı bir süre kooperatifte yönetim kurulu başkanlığını ve uzun bir süre de başkan vekilliği görevini sürdürmeyi başaran Vezirköprülü etkin bir siyasi figürdü." Bu figürü arar olduk başbakanı bile köprüye getirmesine gerek yok sadece onun zamanındaki fabrikadaki değerimizi ve itibarımızı keşke koruyabilseydik. Kimse sormuyor, sizde yazmıyorsunuz o itibar ve değer neydi diye sayın gazeteci. Temennimiz vardı ya " Bilâhare" inşallah unutmazsınız. Unutmak, değerli birseyi göz ardı etmektir. Evet bu milletin genlerinde unutmak beyin tortusu vardır. Köprüyü kereste fabrikasını kurmasına vesile olan bir adam di. Allah rahmet eylesin inşallah her neden se yüzde 78 oy alan ak parti üst akılı, zamanın behrinde diyelim bu memekete hizmet etmiş ve yeri gelir masadan kalkmış bir adama bak biz iktidariz istediğimizi yaparız anlayışla köprü seçmenini hiçe sayıp sabah panzerle polis eşliğinde kayyum atayan ve ertesi seçimde sorgusuz ve düşünmeden yine yüz de 80 oy alan bir parti ve oy veren seçmen kitlesidir köprü arkadaşlar, ihanet de unutulmaz iyilikte ....Saygılar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mert Adam
(14.09.2024 13:14 - #1943)
Vezirköprü kendi arasında tek vücut olabilse; herkesin kabul gördüğü, bütün kesimleri kucaklayan, ötekileştirmeyen ve insanlarla kavgalı olmayan bir figürün, diğer ilçelerle kuracağı iyi bir oyun ile oluşturacağı dengeyle Amasya Pancar Ekicileri Kooperatifi’nin yönetim kurulu başkanlığını almaması için hiçbir engel ve neden olmadığı görülebilse. Evet, evet, evet.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yönetime dikkat
(14.09.2024 13:50 - #1944)
Amasya pancar Ekicileri kooperatifi seçimleri tabi ki önemli. At sahibinin altında kişner sözü gereği seçilecek başkan ve yönetim kurulu üyeleri de önemli. Şimdi bakıyorum adaylar ortaya çıkmadan yönetime girmek isteyen eski kafa ve eski yüzler kulis yapıyorlar. Bu kişileri toplum çok iyi tanıyor. Tek bir amaçları var. Olmayan itibarlarını var etmek yada kaybolmuş kimliklerini geri getirmek istiyorlar. Ayrıca bir miktar para kazanmak. Netice şöyle; her adayın yönetimini halkta karşılığı bulunan ve pancar ve çiftçilik konusunda Fikri deneyimi eğitimi bulunanları tercih etmeleri gerekir. Bu milleti sevenler olarak tavrımız doğrudan yana olacaktır. Kaygı ve peşkeşe prim vermeyeceğiz.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yönetime dikkat
(14.09.2024 13:50 - #1945)
Amasya pancar Ekicileri kooperatifi seçimleri tabi ki önemli. At sahibinin altında kişner sözü gereği seçilecek başkan ve yönetim kurulu üyeleri de önemli. Şimdi bakıyorum adaylar ortaya çıkmadan yönetime girmek isteyen eski kafa ve eski yüzler kulis yapıyorlar. Bu kişileri toplum çok iyi tanıyor. Tek bir amaçları var. Olmayan itibarlarını var etmek yada kaybolmuş kimliklerini geri getirmek istiyorlar. Ayrıca bir miktar para kazanmak. Netice şöyle; her adayın yönetimini halkta karşılığı bulunan ve pancar ve çiftçilik konusunda Fikri deneyimi eğitimi bulunanları tercih etmeleri gerekir. Bu milleti sevenler olarak tavrımız doğrudan yana olacaktır. Kaygı ve peşkeşe prim vermeyeceğiz.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Pancar üreticisi
(14.09.2024 14:13 - #1946)
Kendi gücü ü bilen Vezirköprü pancar çiftçisi olsa hayati bey her dönem başkanlık Vezirköprü de olur .
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Pancar üreticisi
(14.09.2024 14:13 - #1947)
Kendi gücü ü bilen Vezirköprü pancar çiftçisi olsa hayati bey her dönem başkanlık Vezirköprü de olur .
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Köylü milletin efendisidir
(14.09.2024 14:37 - #1948)
Olur olur olur bal gibi olur Saatçi ekibi bu seçimi kaybeder Seçimi Kamil ekibi kazanır pancar da İktidar chp ye geçer
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Amasya ‘lı
(14.09.2024 14:41 - #1949)
Kaymakam bey anaya bölgesi de çalıştı şimdi vezir köprü kaymakamı özgür kaya analizi nasıl her iki tarafı da biliyor Önemlidir kaymakam beyin analizi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gulamlu
(14.09.2024 16:04 - #1951)
Edis ne derse o olur Pancar seçimin de
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
75 yıldır pancar Eken ailenin Ferdi
(14.09.2024 21:39 - #1953)
Pancar ekicileri kooperatifi pancar ekicilerini ilgilendiren bir konudur burada siyaset olmaz olmamalı vatandaşın pancar ekiminde ihtiyaçlarını kim karşılarsa Çiftçi ile kim ilgilenirse Çiftçi onu seçmeli Yok efendim şu Parti neymiş yok bu partileymiş Beyler milletvekili ya da Belediye Başkanı seçmiyoruz pancar tarlasından alakası olmayan Daha doğrusu Çiftçi olmayan kişinin ne işi var pancar Kooperatifinde de şeker fabrikasının yönetiminde de Vezirköprü çiftçisini koyun yerine koyup Ben önünden gidersem arkamdan Hepsi gelir mantığı çok ayıptır çok günahtır O beğenmediğiniz pancar çiftçisi sizden çok akıllıdır ve kim hizmet edecekse onu seçecektir beyler eski camlar bardak oldu bize hizmet edecek Ekimde gübremizi verecek avansımızı verecek Hülasa emeğimizin karşılığını en iyi kim verecekse biz onu seçeceğiz bizim alın terimizi yiyenlerle işimiz olmaz o o eski devirler bitti orası Ali Baba'nın Çiftliği değildir olmayacak da
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Pancar çiftçisi
(14.09.2024 21:41 - #1954)
Beyler pancarın p'sini fabrikanın f'sini bilmeyen adamlar lütfen pancar konusunda garip gureba'nın hakkı konusunda ahkam kesmesi bize hizmet eden adam lazım
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gurbette selamlar
(15.09.2024 18:26 - #1955)
Vezirköprü çiftçisi seçimden seçime hatırlanır hayati abi Bunların hakkından sen gelirsin uyar çiftçimizi köylümüzü Vezirköprü ‘nün uyandığını anlasınlar yeter artık sen bizim bitanemizsin Allah razı olsun yazıkların dan
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
genç çiftçi
(16.09.2024 09:43 - #1959)
Vezirköprü nün rolü ak partiye oy verdiği gibi olduğundan kimse dikkate almıyor gazeteci Vezirköprü seçilen şahsiyetlerin oy deposu geldi öyle gidecek
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yenilik
(17.09.2024 00:57 - #1965)
Yenilik diyenlere bakmak gerekte yeni aday mahmut demir mi , kamil sayar mi. Mahmut demir 20 yıl bu fabrikayı yönetti sonuç ortada pancar parasını millet 6-7 aylarda aldı. Satılmadık yer yurt kalmadı bumu yenilik. Geri kalanlarımı satmak için makyajlayıp piyasaya sürüyorsunuz. Yemezler
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Seçim
(17.09.2024 00:58 - #1966)
Seçimde bu kadar çok aday olursa tekrar saatci seçimi alır.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yapmak
(17.09.2024 01:07 - #1967)
Mustafa saat ci yönetim. - pancar boşalma makinelerini yeniledi -adatepe kantarına polar analiz merkezini kurdu - pancar bedellerini 5-6 aylarda alamayan pancar çiftçisine teslim ettikten sonra yüzde 80 peşin ödedi. Hiç pancar parası ödenmeyen yılları iyi hatırlayın, - iki bin beş yüz dönüme düşen pancar bu yıl yirmi beş bin dönüme yükseldi . - pancar kotasını kaldırdı. Daha ne yapsın
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
pancarcı
(17.09.2024 17:57 - #1973)
saatçi seçimi alır boşuna kürek çekmeyin.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
SEÇİM
(17.09.2024 18:54 - #1974)
BU ADAYLARLA SAATCİ TEKRAR SEÇİMİ ALIR.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yeniden Refah.
(18.09.2024 08:22 - #1975)
Ben eli nasırlı bir çiftçi çocuğu olarak sayin Saatçi köprü temsilcilerini iyi seçmediği kanatindeyim. Keşke duygusal hislerinizi bir kenara bırakıp ta Keşke, Fabrikaya 1000 işçi alırken köprüdende 20 işçi alınması için çalışan, 12 ay devamli bir sürü mevsimlik işçi çalışırirken fabrikada haberim yok demiyen, şeker dağıtılırken bilgim yok ya, bir işçi kardeşimiz ise başlarken yukarıya soruyum demiyen, birilerine kadro verilirken sözleşme yapılırken o adam torpilli demeyen ....bir sürü saymakla bitmez adam ve yönetici seçseydi....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
nalbantlulu şakir
(21.09.2024 11:29 - #1981)
Bakalım pancarci seçimlerini kim kazanacak.bekleyio göreceğiz dorusu dostlar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
hasan çatır. orta cami
(26.09.2024 12:09 - #2002)
yakup ceylanın milli eğitimi eleştirdiği yazıda islam dinine ve din görevlilerine yaptıgı seviyesiz saldırı da sizi rahatsız etsin ve son yazısı gibi bu yazıyı da sitenizden kaldırın lütfen
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.