Hayati AĞCA
Köşe Yazarı
Hayati AĞCA
 

Vezirköprü’de Oligarşinin Dediği Oluyor !

Oligarşi  :  Küçük ve ayrıcalıklı bir grubun her zaman iktidarda  ve söz sahibi olduğu yönetim şeklidir. Vezirköprü’de seçimlerin, büyük kısmında küçük azınlığın kurduğu proje gerçekleşir. Vezirköprü’yü de yakinen ilgilendiren, Amasya Pancar Ekicileri Kooperatifi Seçimleri gündemde yerini korumaya devam ediyor. 13 Eylül 2024 tarihli “ Pancar Seçimlerinde Vezirköprü’nün Rolü”  köşe yazım ve 20 Eylül 2024 tarihli “ Vezirköprü Ortak Paydasında buluşmak ve Özgüven” başlıklı yazımda da Vezirköprü’nün kendi başına çıkaracağı yönetim listesinin çok rahat bir şekilde,  Amasya Pancar Ekicileri Kooperatifi Seçimlerini kazanabileceğini  belirtmiştim.   Dilimin döndüğünce; projeyi   ilçenin şehri eminine, pancar üreticisine, Ziraat Odası’na   sivil toplum kuruluşlarına, ilçedeki bütün siyasi partilerin ilçe başkanlarına, ilçenin bilenlerine, akil ve ak saçlılarına anlatmaya çalıştım. Kamu görevi gören gazeteci kimliğimle   Vezirköprü’ye karşı sorumluluğumu yerine getirdim.  Vicdanen rahatım.  Gelecek nesiller gazete arşivlerini karıştırdıklarında;  kimlerin kişisel ihtirasları egoları ve koltukları uğruna ilçeye nasıl zarar verdiklerini  öğreneceklerdir. Pancar Ekicileri Kooperatifinde bu kez Vezirköprü’nün lider olması   projesine kafa yoran, gerçekleşmesi için çapa harcayan başta VEZDEF olmak üzere ismini yazamadığım gizli kahramanların olduğuna şahit oldum. İktidarlar, kişiler  değişse de, belirleyici  azınlık bir grubun  ilçe de her dönem iktidarlarını  sürdürdüğünü kabul etmemek aymazlık olur. Vezirköprü bölgede aynı ligde olduğu ilçelerden neden bu kadar açık ara  geri kaldığını bilmek için  kâhin olmaya gerek yok. Vezirköprü’de geçmişten bugüne; çoğunluğun  tabularını yıkamadığından,  küçük azınlığın  büyük çoğunluğa hükmetmesini  kabullenmek  zorunda bırakılmış. Vezirköprü ne zaman prangalarını kırıp, “kral çıplak” dediği gün  özgürlüğüne kavuşup ulaşamadığı çok şeyi kazanacaktır.   Pancar Ekicileri Kooperatifi Seçimlerinde  Vezirköprü’nün 14 bin aktif  üreticinin oy kullanma hakkının olduğunu belirttim. (2021 Seçimleri   5 bin 982 oy ile kazanıldı.)  2021 yılında yapılan Amasya Pancar Ekicileri Kooperatifi Seçimlerinin oy dağılımı : 5 bin 982 oy Mustafa Saatçi, 4 bin 550 oy Mahmut Demir, 3 bin 698 oy Kamil Sayar ve 847 oy Oğuz Kavuncuoğlu’na şeklinde sonuçlanmıştı. Böyle bir tabloda 14 bin seçmeni olan Vezirköprü neden her seçimde birilerinin listesinde yer almakla yetiniyor? Vezirköprü ne zaman özgüvenini toplayıp “Artık biz de yönetebiliriz.” diyecek? Vezirköprü dışından oluşan listelerde  yer almaya razı olmak kolaycılık.  2024 Seçimlerinde 3 aday yarışıyor. Mustafa Saatçi, Mahmut Demir ve Kamil Sayar hiçbir adayla özel bir sorunumuz olabilir mi? Her üç adayı da çok iyi tanıyorum. İnsani olarak hepsi de birbirinden değerli. Gösterdikleri özgüvenden  dolayı, her üç  adaya da başarılar diliyorum. Bizim tek amacımız  ve gayemiz Vezirköprü’nün artık yönetilen değil;  bir kez de yöneten rolünde olmasını istememiz. Vezirköprü’de 14 bin Pancar Üreticisinin dediği değil; her alanda olduğu gibi pancar seçimlerinde de ayrıcalıklı küçük bir azınlığın iradesi  hüküm sürecek.  Pancar Seçimleri süreciyle birlikte, ilçe de her dönem söz sahibi olan  grubun, 2029  yerel seçimlerinin belediye başkanlığı  yoluna kilit taşlarını  birer birer  çoktan döşemeye başladığını   görmemek,   Vezirköprü siyasetini  okuyamamak  olur.
Ekleme Tarihi: 27 Eylül 2024 - Cuma
Hayati AĞCA

Vezirköprü’de Oligarşinin Dediği Oluyor !

Oligarşi  :  Küçük ve ayrıcalıklı bir grubun her zaman iktidarda  ve söz sahibi olduğu yönetim şeklidir.
Vezirköprü’de seçimlerin, büyük kısmında küçük azınlığın kurduğu proje gerçekleşir.
Vezirköprü’yü de yakinen ilgilendiren, Amasya Pancar Ekicileri Kooperatifi Seçimleri gündemde yerini korumaya devam ediyor.
13 Eylül 2024 tarihli “ Pancar Seçimlerinde Vezirköprü’nün Rolü”  köşe yazım ve 20 Eylül 2024 tarihli “ Vezirköprü Ortak Paydasında buluşmak ve Özgüven” başlıklı yazımda da Vezirköprü’nün kendi başına çıkaracağı yönetim listesinin çok rahat bir şekilde,  Amasya Pancar Ekicileri Kooperatifi Seçimlerini kazanabileceğini  belirtmiştim.
  Dilimin döndüğünce; projeyi   ilçenin şehri eminine, pancar üreticisine, Ziraat Odası’na   sivil toplum kuruluşlarına, ilçedeki bütün siyasi partilerin ilçe başkanlarına, ilçenin bilenlerine, akil ve ak saçlılarına anlatmaya çalıştım.
Kamu görevi gören gazeteci kimliğimle   Vezirköprü’ye karşı sorumluluğumu yerine getirdim.  Vicdanen rahatım.  Gelecek nesiller gazete arşivlerini karıştırdıklarında;  kimlerin kişisel ihtirasları egoları ve koltukları uğruna ilçeye nasıl zarar verdiklerini  öğreneceklerdir.
Pancar Ekicileri Kooperatifinde bu kez Vezirköprü’nün lider olması   projesine kafa yoran, gerçekleşmesi için çapa harcayan başta VEZDEF olmak üzere ismini yazamadığım gizli kahramanların olduğuna şahit oldum.
İktidarlar, kişiler  değişse de, belirleyici  azınlık bir grubun  ilçe de her dönem iktidarlarını  sürdürdüğünü kabul etmemek aymazlık olur.
Vezirköprü bölgede aynı ligde olduğu ilçelerden neden bu kadar açık ara  geri kaldığını bilmek için  kâhin olmaya gerek yok.
Vezirköprü’de geçmişten bugüne; çoğunluğun  tabularını yıkamadığından,  küçük azınlığın  büyük çoğunluğa hükmetmesini  kabullenmek  zorunda bırakılmış.
Vezirköprü ne zaman prangalarını kırıp, “kral çıplak” dediği gün  özgürlüğüne kavuşup ulaşamadığı çok şeyi kazanacaktır.
  Pancar Ekicileri Kooperatifi Seçimlerinde  Vezirköprü’nün 14 bin aktif  üreticinin oy kullanma hakkının olduğunu belirttim. (2021 Seçimleri   5 bin 982 oy ile kazanıldı.) 
2021 yılında yapılan Amasya Pancar Ekicileri Kooperatifi Seçimlerinin oy dağılımı : 5 bin 982 oy Mustafa Saatçi, 4 bin 550 oy Mahmut Demir, 3 bin 698 oy Kamil Sayar ve 847 oy Oğuz Kavuncuoğlu’na şeklinde sonuçlanmıştı.
Böyle bir tabloda 14 bin seçmeni olan Vezirköprü neden her seçimde birilerinin listesinde yer almakla yetiniyor? Vezirköprü ne zaman özgüvenini toplayıp “Artık biz de yönetebiliriz.” diyecek?
Vezirköprü dışından oluşan listelerde  yer almaya razı olmak kolaycılık. 
2024 Seçimlerinde 3 aday yarışıyor. Mustafa Saatçi, Mahmut Demir ve Kamil Sayar hiçbir adayla özel bir sorunumuz olabilir mi? Her üç adayı da çok iyi tanıyorum. İnsani olarak hepsi de birbirinden değerli. Gösterdikleri özgüvenden  dolayı, her üç  adaya da başarılar diliyorum.
Bizim tek amacımız  ve gayemiz Vezirköprü’nün artık yönetilen değil;  bir kez de yöneten rolünde olmasını istememiz.
Vezirköprü’de 14 bin Pancar Üreticisinin dediği değil; her alanda olduğu gibi pancar seçimlerinde de ayrıcalıklı küçük bir azınlığın iradesi  hüküm sürecek. 
Pancar Seçimleri süreciyle birlikte, ilçe de her dönem söz sahibi olan  grubun, 2029  yerel seçimlerinin belediye başkanlığı  yoluna kilit taşlarını  birer birer  çoktan döşemeye başladığını   görmemek,   Vezirköprü siyasetini  okuyamamak  olur.
Yazıya ifade bırak !
Okuyucu Yorumları (56)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Av.Naci ERTÜRK
(27.09.2024 21:09 - #2005)
Hayati bey keşke vezirköprüdeki siz sahipleri değişse!!! Dediğiniz gibi yıllardır aynı isimlerle yol almaya çalışıyoruz. Zaten yapamayanlar, sonraki seçimde yine yapacağız diye aday oluyorlar ve seçiliyorlar. Anlam veremiyorum. Yapmaya talip olana da engel oluyor bu yapamayanlar…
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Rumuz midafir
(27.09.2024 21:14 - #2007)
Bu ne zaman hangi seçimde degistiki şimdi değişecek malisef güçlü olan kazanıyor bu böyle biline
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Devrimci Akıl
(27.09.2024 21:19 - #2008)
Çok değerli bir yazı, Hayati bey tarihçe-i hayatında biz bilmezsek bu kıymeti hakikatbin gençlik okuyacak ve bilecek. Türk milletinin genlerinde yönetmek vardır asla yönetilmeyi sevmez. 100bin nüfus değerini bilemediği ve idrak edemedigi için 14bin nüfuz bir yönetici çıkartamaması bizim acziyetimiz, fakriyetimiz ve zilliyetimizdir. Ben yazıyorum elimden gelen bu yazdığım için beladan kurtulmuyorum. Halkımız agah olursa inanki birilerini siyasette birilerini de hayatta gömecek. Kenan evren sene seksende vatanını sevmenin bedelini kanıyla ödedi kenan evren cuntonun komutanı idi öldüğünde kimse cenazesine gitmedi bunun gibi olmayı kimse istemez.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Devrimci Akıl
(27.09.2024 21:19 - #2009)
Çok değerli bir yazı, Hayati bey tarihçe-i hayatında biz bilmezsek bu kıymeti hakikatbin gençlik okuyacak ve bilecek. Türk milletinin genlerinde yönetmek vardır asla yönetilmeyi sevmez. 100bin nüfus değerini bilemediği ve idrak edemedigi için 14bin nüfuz bir yönetici çıkartamaması bizim acziyetimiz, fakriyetimiz ve zilliyetimizdir. Ben yazıyorum elimden gelen bu yazdığım için beladan kurtulmuyorum. Halkımız agah olursa inanki birilerini siyasette birilerini de hayatta gömecek. Kenan evren sene seksende vatanını sevmenin bedelini kanıyla ödedi kenan evren cuntonun komutanı idi öldüğünde kimse cenazesine gitmedi bunun gibi olmayı kimse istemez.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gençlik
(27.09.2024 21:40 - #2010)
Karolsun oligarşi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
İsyanım var
(27.09.2024 21:42 - #2011)
Çok doğru göbeğini kesemeyen Vezirköprü Kestirmiyor küçük a onluk dediklerin
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Uyan artık uyan
(27.09.2024 21:48 - #2013)
Senin düşündüğün gibi Edis düşünürse nasıl gündem de kakacak Belediye başkanımız koltuğunu tekrar verecek gibi edis’e farkında değil
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Okuyucu
(27.09.2024 22:03 - #2014)
Hayati bey inan ki gizli kahramanları çok merak ettim siyasi mi bürokrat mı ak saçlı mı akil mi çiftçi mi esnaf mı partili mi partisiz mi ? Neden bizi merakta bıraktın yaz gitsin
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mert Adam
(27.09.2024 22:37 - #2016)
"Vezirköprü’de geçmişten bugüne; çoğunluğun tabularını yıkamadığından, küçük azınlığın büyük çoğunluğa hükmetmesini kabullenmek zorunda bırakılmış." irdelenmesi gereken bir husus katılıyorum. O yüzden çok okuyup oligarşik sistemi yıkıp önce ilçemizin çıkarını sonra hepimizin menfaatine hizmet eden herşeye evet deyip arkasında durmak elzemdir. Bu kooperatif seçimi deyip geçmemek lazım, istikbal vaad eden siyasi figür her yerde değil bir yer olan köprünün menfaatine olan odak noktada kart alması gerekirdi. Tutsak iradeden kahraman olmadığı gibi yürekli siyasetçi de olmaz. Bakacaz...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mert Adam
(27.09.2024 22:37 - #2017)
"Vezirköprü’de geçmişten bugüne; çoğunluğun tabularını yıkamadığından, küçük azınlığın büyük çoğunluğa hükmetmesini kabullenmek zorunda bırakılmış." irdelenmesi gereken bir husus katılıyorum. O yüzden çok okuyup oligarşik sistemi yıkıp önce ilçemizin çıkarını sonra hepimizin menfaatine hizmet eden herşeye evet deyip arkasında durmak elzemdir. Bu kooperatif seçimi deyip geçmemek lazım, istikbal vaad eden siyasi figür her yerde değil bir yer olan köprünün menfaatine olan odak noktada kart alması gerekirdi. Tutsak iradeden kahraman olmadığı gibi yürekli siyasetçi de olmaz. Bakacaz...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mert Adam
(27.09.2024 22:45 - #2018)
Bazı şehirler yönetme gücünden adını alır bizim ilçemiz öyle bir şehirdir. Bu nedenle kıymetimizi şehirden alsakta biz birsek, bizsek adımızı güzel istikbale altın harflerle yazdiririz. Yaşasın ilçesini için riske giren, insiyatif alan ve elini taşın altına koyanlar. Hayati bey'e çok teşekkür ederim. Hakikati korkmadan söyleyenlere bu memlekete sahip çıkanlara...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Köprülü Kürşat
(27.09.2024 23:00 - #2019)
Ah ah Uğur YAZICI, sen güzel birşeyler, yapsaydinda şu naçiz kalemimle arkandan güzel şeyler yazsaydım ama nafile. Bencil olmayayim bir başkasına fark etmez fedakarlık yapabileydin de gıyabında seni savunabilseydim nafile. Üzgünüm bu kadar mı kalbin katılaşmış bilmiyorum. Insan ölür eseri, eşek ölür semeri kalırmış özür dilerim sayın okurlarim....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Köprülü Kürşat
(27.09.2024 23:00 - #2020)
Ah ah Uğur YAZICI, sen güzel birşeyler, yapsaydinda şu naçiz kalemimle arkandan güzel şeyler yazsaydım ama nafile. Bencil olmayayim bir başkasına fark etmez fedakarlık yapabileydin de gıyabında seni savunabilseydim nafile. Üzgünüm bu kadar mı kalbin katılaşmış bilmiyorum. Insan ölür eseri, eşek ölür semeri kalırmış özür dilerim sayın okurlarim....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Çiftçi dostum
(27.09.2024 23:22 - #2021)
Pancar üreticisi sadece pancar çapasından pancar doldurmak boşaltmaktan anlat onlar seçmeyi de seçilmeyi de bilmez onların yerine kasteci abimin dediği gibi ilçenin önde gelen üç beş kişisi karar verir onlarda gider oy verir hem yarış yaparcasına aklıdır seçmiş olur
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Analizci
(27.09.2024 23:30 - #2022)
2029 seçimlerine daha 4,5 yıl var nasıl olacak kim öle kim kala o zamana kadar murat başkanım milletvekili olur ondan sonrada kim olursa olsun çok mühim değil
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Umutlarım tükendi
(27.09.2024 23:40 - #2023)
Yoruldu be abi kimsenin ferdi değil vezir köprü bu dönem çok şanslı sanmıştım kaymakam beyimiz genç hareket li çalışkan belediye başkanı da genç avukat eğitim li vezir köprünün varlığını gösterir bu genç ekip sanmıştım üzüldüm parça perçük her kafadan bir ses kaymakamım toparlar sandım o da olmadı niye üç beş kişinin dediği oluyor bizim şaharde
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Emekli pancar çvş
(27.09.2024 23:44 - #2024)
5 bin 900 mü büyük 14 bin mi büyük Bunu göremeyen seçmen yönetilmeyi hak ediyor yönetmeyi değil Eline kalemine yüreğine cesurluğuna gündem belirlemene takip edilmene sevilmene saygı duyulmana sağlık seni seviyorum işte bundan hayati kardeşim
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Çerkezköy ‘den selamlar
(27.09.2024 23:48 - #2025)
Sevdalıyız Vezirköprü müze yanlış yapan yanlış olsun birlik ne güzel ayrıştıranlara lanet olsun memleket sevdası olanlara selam olsun memlekete zarar verenlere lanet olsun Yazı çok güzel izahda bulunmuş anlayana anlamayana davul az
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Tso üyesi
(27.09.2024 23:52 - #2026)
Sayın hayati amca sadık Edis ile suat binici Tso seçimlerinde de beraber olup uğur yazıcı çıkardılar Kadriye kazandırdılar yoksa Ferruh Cebeci Tso başkanı olacaktı Perde önünde sadıkla Abdulkadir kavga yapıyor perde arkasında beraberler nasıl yutturuyorlar ekibin için de talip de var
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Pehlivancı
(27.09.2024 23:55 - #2027)
Murat gül belediye başkanı Binici ve Edis koalisyonunun neresinde çok merak ettik O da uydu onlara bakalım
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kurucu lidere yakışır bir resim
(27.09.2024 23:58 - #2028)
Kaymakamlıkta kaymakam beyin toplantı salonundaki Atatürk portresi hiç uygun değil daha güzel bir resim olmalıdır..
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Bir düdük çalarak toplarlar
(28.09.2024 00:15 - #2030)
Kral çıplak diyecek baba yiğit var mı köprümüzde olmadığından kıral ve kendini kıral sananların dediği oluyor son noktayı onlar koyar ne kaymakam ne belediye başkanı ne ak parti ilçe başkanı nede mhp ilçe başka nı köprünün paşalarının dediği oluverir benzemezler yan yana gelir hep onların dediği olmuştur yine de olur olacakta
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hak hukuk adalet
(28.09.2024 00:16 - #2031)
İnşallah Kamil Sayar kazanır seçimi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Okuyucu
(28.09.2024 06:16 - #2033)
Hayati bey bu yazına teşekkür. etmemek mümkün degil, ama 2029. Yılı seçimi için fırıldak çeviren ve onun akıl babası şunu iyi bilsin sizin bir pilanınız var ama o hayalleriniz asla gerçekleşmeyecek myesfgğl tecrübesiz olabilir ama size asla şans yok bunu bilin,
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
İlçenin sorunlarının düğüm olduğu konu
(28.09.2024 08:13 - #2035)
Ne güzel bir tesbit Vezirköprü nün 100 yıllık kanayan yarasına parmak basmış Çoğunluk anlayabilse azınlığın oyunu ve büyü bozulacak bie anlaşılsa bir anlaşılsa
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Vatan
(28.09.2024 08:38 - #2037)
Kahrolsun faşizm
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Vatan
(28.09.2024 08:38 - #2038)
Kahrolsun faşizm
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
bu adamlar elini ilçenin üzerinden ne zaman çekerse ilçenin önü açılır.
(28.09.2024 12:13 - #2040)
Abicim Vezirköprü insanını ne güzel anlatmışsın inan kitap olur bu yazdıkların neden yolun yapılmadığı neden osb nin yapılmadığı neden kenevir fabrikasının havzaya gittiği neden açık cezaevinin kavak ilçesine yapıldığı pancarda da biz biliriz tso seçimlerinde de biz biliriz biz biliriz hepsinde biz biliriz .
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
alın teri
(28.09.2024 16:51 - #2041)
Hayati bey pancar çiftlik orayı öyle herkese vermezler ağa babaları. Ağlar ne derse o işçi onu yapmakla mükelleftir.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Artık yeter
(28.09.2024 19:45 - #2042)
Hayati bey ilçemizi en güzel ve öz anlatımın sebebi ile teşekkür ederim. Şimdi kooperatif seçimleri ve adaylarını bir analiz edelim. Mahmut Demir daha 5-6 yıl önce bu kooperatifin başkanı idi.. devlet iyi yonetenediginden bu adamı görevden aldı. Ayrıca bu adamın ekibindeki kişiler nerede bir beleş varsa hemen oraya apisiyorlar. M.emin uyar, Arslan Kaya bunlar tamamen avanta geçim arıyorlar.. görülen hiç bir başarıları bulunmayan ve bulundukları her makamını batıran bu ekibe artık çiftçimiz yeter diyecektir.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Artık yeter
(28.09.2024 19:45 - #2043)
Hayati bey ilçemizi en güzel ve öz anlatımın sebebi ile teşekkür ederim. Şimdi kooperatif seçimleri ve adaylarını bir analiz edelim. Mahmut Demir daha 5-6 yıl önce bu kooperatifin başkanı idi.. devlet iyi yonetenediginden bu adamı görevden aldı. Ayrıca bu adamın ekibindeki kişiler nerede bir beleş varsa hemen oraya apisiyorlar. M.emin uyar, Arslan Kaya bunlar tamamen avanta geçim arıyorlar.. görülen hiç bir başarıları bulunmayan ve bulundukları her makamını batıran bu ekibe artık çiftçimiz yeter diyecektir.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Geçit Yok
(28.09.2024 19:51 - #2044)
Bir gurup insan var ilçemizde..bunlar çiftçi sırtından geçinmeye alışmışlar... Hiç alın teri ile geçinmeye tenezzül etmemişler. Mahmut Demir ve ekibi tam da bu ekibe örnek teşkil ediyor. Pancar kooperatifini batirmislar devlet kayyum atamis ellerinden almış tekrar utanmadan aday olmuşlar.. Artık çiftçimiz uyandı size geçit vermeyecek..
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
yenilik istiyoruz .
(29.09.2024 01:03 - #2046)
bu zamana kadar 2 adayı da vezirköprü başkan yaptı oy çoğunluğuyla Mustafa saatçiyi de Mahmut demiri de . Yanlış kararların bedelini çiftçi ödedi . bu sefer hiç başkanlık yapmamış yeni bir isim var Kamil sayar ona verip görmek lazım . yanlış olduğunu gördüğün bişeye verme vezirköprü . yeni aday deneyelim oylarımız Kamil sayara olsun .
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Teşekkürler hayati bey
(29.09.2024 14:58 - #2047)
Hayati bey değerlerdirilebilirse ilçemiz adına çok faydalı duayen ve dediğiniz gibi tecrübe kokan ak saçlı bir yazı olmuş
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Av. Ne güzel demiş
(29.09.2024 18:53 - #2048)
Av Naci Ertürk ne güzel demiş Eski rağbet olsaydı bit pazarına nur yağardı
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Oktay
(29.09.2024 22:01 - #2049)
Gazeteci ağabey seni kutlarım sana saygı duyuyorum senin Vezirköprü sevdan siyasiler de yok birazcık olsa bu işler buralarda olmaz dı
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Raskolnikov
(29.09.2024 22:26 - #2051)
Hayati bey Amasya pancar Ekicileri Koop seçimleri konusu ve sanayi için yazdığınız her yazıyı dikkatle okudum. İlçemizin siyaseti maalesef köprübaşını geçmiyor. Düşünceler günü kurtarmaya yönelik ve siyasette çamur at izi kalsın mantığı hala birinci sırada. Lakin ben bu durumların değişeceğine eminim. Siz bu tür yazılara devam edin ki okuyucuların ve ilçenin ufku açılsın. Lobi faaliyetlerinin sadece ilçe içinde olmadığı ve ilçenin ileriye daha ileriye gitmesi için lobi faaliyetlerinin önce Samsun İçin daha sonrada Ankara da güçlü olmak olduğunu anlatmak lazım. Bir millet yazarlarının ufku ve gücü kadar büyük olduğunu unutmadan durmak yok yazmaya devam
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Muzaffer
(30.09.2024 09:26 - #2053)
özet, güzel ve mükemmel tespitleriniz için teşekkür ederim. Vezirköprü'nün kötü talihi verdiği kararlar sadece Vezirköprü ve halkı için olunca ve bu iradede biri çıkıp bütün oligarşiye rest çekip RESET atınca olur. demekki seçilenin değişmesi bir mana ifade etmiyor oligarşiye RESET atmayınca. zaten yeni başkandan fazla beklentimiz yok. zira 11 adayı birlik toplantısına çağırıp ilçe başkanı olarak poz verirken bütün yasal süreçlerin geçmesine rağmen aday olarak çıkması ve 11 adaya karşı BÜRÜTÜS olması ve onu oraya koyan oligarşiye çokta söylecek sözünün olamayacağı gayet doğal değil mi? düğün, mevlit, cenaze törenlerine devam.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Batirmislar yok etmeye talip olmuşlar
(01.10.2024 02:10 - #2054)
Amasya pancar Ekicileri kooperatifi seçimi için adaylığını açıklayan Mahmut Demir de hiç utanma kalmamış. Bu gariban çiftçinin kooperatifini bitirdiğini unuttular zannedip tekrar aday olmuşsun. Hele de bu m.emin uyar, Arslan Kaya, Ahmet faki bunlar ne ayak.. bu adamlar haramzade olmuşlar. Milletin sırtından geçinmeye alışmışlar. Böyle avantalari kaçırmak istemiyorlar. Çiftçi kardeşim senin oyun namusun.. onun için bu seçim senin kooperatifini batiranlarin zaferi olmasın.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Batirmislar yok etmeye talip olmuşlar
(01.10.2024 02:10 - #2055)
Amasya pancar Ekicileri kooperatifi seçimi için adaylığını açıklayan Mahmut Demir de hiç utanma kalmamış. Bu gariban çiftçinin kooperatifini bitirdiğini unuttular zannedip tekrar aday olmuşsun. Hele de bu m.emin uyar, Arslan Kaya, Ahmet faki bunlar ne ayak.. bu adamlar haramzade olmuşlar. Milletin sırtından geçinmeye alışmışlar. Böyle avantalari kaçırmak istemiyorlar. Çiftçi kardeşim senin oyun namusun.. onun için bu seçim senin kooperatifini batiranlarin zaferi olmasın.
Pancar ekicisi Batıran Mahmut Demir değil saatçi ve yönetiminde bulunan belediyeyi kaybeden Fatih üçoğun yeğeni savaş Üçok Suluova akıllı davrandı belediyede fatih üçoğu yıktı MHP den temiz bir adamı başkan seçti belediye ve fabrikayı kullanarak savaş ziraat odası başkanı oldu ama o zaman fatih abisi belediye başkanıydı teker teker heryeri kaybediyorlar yine kaybedecek Mahmut Demir bunlara on basar hizmette asıl utanmaz yüzsüz saatçi ve yönetimi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yoganda dahi yüz var.
(01.10.2024 02:19 - #2056)
Pancar kooperatifini geçen dönem batıran ve devletin kooperatifi ellerinden kurtararak kayyum atadığı ekip kooperatif düzelmiş tekrar yemeye batirmaya talip olmuşlar.. Mahmut Demir ve ekibi hangi yüzle bu insanların karşısına çıkıyorlar. Bu Mehmet Emin denilen adam narrlida suç işleyip yıllarca hapis yatan adam değil mi.. Arslan Kaya ise Ziraat odasından geçinip gidiyordu ki yetmemiş buralarda ekmek az daha çok yemek nerede ise oraya hücum etmiş. Yorganda yüz var bunlarda ar yok..
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Beleş ekibi
(01.10.2024 02:24 - #2057)
Çiftçi kardeşim uyanık ol..oyuna ve fabrikana sahip çık..bu fabrikayı batiranlarin suçlarına ortak olma. Mahmut Demir ve ekibi tamamen yiyici takımı. Nerede beleş orada yerleş.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Devrimci Akıl
(01.10.2024 08:43 - #2058)
Sadık Edis, şuan tarafsız görünüyor, seçimi SAATCİ kazanırsa dogal olarak doğal aday olarak SAATÇI' nin kabinesinde olacağı algısı söyleniyor. Doğrudur kanaatim SADIK sahada olursa oy kaybedecek yerel seçimde sadık karşıtı ve iktidara muhalif kızgın olanlar yeniden refaha çalışan bir sürü muhtarlar grubu var. Zaten analiz gösteriyor ki sadık yalnız kaldı karşılığı da şuan yok gibi Köprü de. Zaten Sadık Mustafa SAATÇİnin altında çalışacağına hiçbir şekilde inanmıyorum ama siyaset te olmaz dediklerimiz olur. Bu haftadan sonra bazı gelişmeler olabilir bekleyecek ve göreceğiz?
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
EMEKTAR
(01.10.2024 11:36 - #2059)
Sayın hayati Bey ; Kaleme almış almış olduğunuz yazınızı her cümlesine katılıyor ve ayakta alkışlıyorum. Ne yazıkki bu ve buna benzer kurumlar siyasetten arıldırılmadığı sürece bizim ilçemizin kaderi değişmeyecek bu böyle görünüyor. 12 Ekimde yapılacak Pancar Ekicileri Kooperatifi seçimleri siyaset üstü bir olaydır. Adından da belli olduğu üzere pancar ekicileri kooperatifi yani pancar ekenler birliği manifaturacılar değil muhasebeciler değil taşıyıcılar değil falan filan partinin ilçe başkanları veya belediye başkanları birliği değil pancar ekenler kooperatif birliği yarışça sıkışan siyaset birimine koşuyor siyasetle geldikleri makamları batırınca kurtarın bizi diye onlara koşmuyor pancar ekenden fedakarlık bekliyor. Yok öyle bir dünya anadoluda bi söz vardır çanağıma ne sağdınki ne istiyorsun diye bırakın çiftçi kendi seçimini kendi yapsın demokrasi kadar yüce bir olgu yoktur bırakın çiftçi sizin değil kendi seçtikleri tarafından yönetilsin seçimler yaklaştıkça her kes bir siyasinin etekleri altına girmeye kollarına yapışmaya çalışıyor. Siyasetten imdat ummaya çalışıyor. Ben bu defa Vezirköprü çiftçisinin ferasetle sandığa gideceğine inanıyorum. Pancar ekiciler birliği üyesi olarak ben öyle yapacağım siyasetin beni gütmesine müsade etmiyeceğim aday olan arkadaşlarada tavsiyem siyaseti arkalarına almak yerine yeni dönemde yapacaklarını anlatsınlar yapacakları hamlelerden çiftçi ne kazanacak onu anlatsınlar Vezirköprünün kaderini değiştirecek tek şey bence Hayati Bey Siyasi kalıplardan çıkıp ilçemiz için tek doğruda buluşmaktır. İlçemiz için iyi olanı hep birlikte kavgasız gürültüsüz içimizden birini seçmektir. İlçemiz için siyasi ikballeri siyasi hırsları bir tarafa bırakıp bizden sonra gelecek nesillere aş kapısı iş kapısı yaratmak için ortak akılla hareket etmektir. Yapılacak seçimin ülkemize ve Amasya Pancar Ekicileri Kooperatifinin tüm üyelerine hayırlı olmasını dilerim.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
nalbantlulu şakir
(01.10.2024 12:20 - #2060)
Bakalım pancarcı başı kim olacak?bekleyip göreceğiz dostlar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
kenevir fabrikası havza nın oldu
(01.10.2024 15:19 - #2061)
hayati beyyyyyy kaymakam bey, milli eğitim müdürü spor müdürü ve diğer müdürlerin şahinkaya kanyonunun zirvesine çıkıp resim paylaşmaları icraat mı onlarca sorun varken hayati bey bana söylermisin. işsizlik kol geziyor ilçemde insanları sabahın erken saatinde havza, ya merzifon a suluoava giden işçi çocuklarımıza yaz. çünkü hep haber yaptığın için sana soruyorum bakıyorum senden başka sorun yazan yok konuşan yok onun için sana ita fen yazıyorum.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Köprülü Kürşat
(01.10.2024 16:44 - #2062)
Zihniyet değişmez, 7 yıl önce Mahmut demir rufakası fabrikayı parsel parsel bölüp belediyeye vermeleri, rant kapısın'ın mucidi idi şimdi çıkmış lojman ve fabrikanın değerli arsalarına yapsat (müteahhitlik) yaparak fabrikanın borcunu örtmeye e fabrikayı kara geçirmeye çalışmak gibi ANLAMSIZ bir proje vaadi videolarda dolaşmakta. Mahmut demir bu projeyle kaybeder, asla kazanmaz. Kimim malını kime peşkeş çekeceksin çok yanlış. Yılan zehir akıtmaz mı? Mahmut demir bence Haluk ipekle yürüdüğü yolda samimi ise borçları silversinler. Haluk ipek bunu yapabilirse büyük adamdır. Haydi hodri meydan !!!
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Narlılı
(01.10.2024 21:52 - #2063)
Hayati abi kenevir fabrikası nın havzaya gönderen sadık edis’ hiç affetmeyeceğim çocuklarıma anlatıyorum onlara vasiyet ediyorum torunlarınıza da anlatın vezirköprüye zarar veren adamın sadık Edis olduğunu anlatın diyorum
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Narlılı
(01.10.2024 21:52 - #2064)
Hayati abi kenevir fabrikası nın havzaya gönderen sadık edis’ hiç affetmeyeceğim çocuklarıma anlatıyorum onlara vasiyet ediyorum torunlarınıza da anlatın vezirköprüye zarar veren adamın sadık Edis olduğunu anlatın diyorum
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Muhtar
(01.10.2024 22:32 - #2066)
Hayati bey sen rahat ol !!! Suat Binici Sadık Edis oligarşisi pancar seçimlerinde Mustafa Saatçiye kaybettirecek . Vezirköprü ‘de ve genelde Mahmut Demir seçiminlerin kazananı olacak.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Pancar zürrası
(01.10.2024 23:09 - #2067)
Mahmut demir e çamur atan kardeşim Mahmut demir e kayyum atanmamıştır 2010 yılında o istifa etmiş ayrılmıştır sattığı yer yoktur kayyum tamamen Akpartinin adamları görevde iken Hüseyin fakıya kayyum atanmıştır arada yediyılvar fakı görevi teslim ettiğinde borc yok elli tirilyon para var kayyum olarak gelen Mustafa saatci bugün fabrikayı iflaz ettirmiş tir iki katrilyon borc var deniyor, Mahmut bu yorumları toplatıyor iftira atanlara dava açacağı söyleniyor keşke ismimi açık a yazsan senin kim olduğunu görsek de sana kendini görmen için aynaya bakıtsak bunlar aday halk beğenmezse oyunu vermez senin maxim temiz olsa çamur atmazsın Mahmut demir onbeşyıl mahkeme gördü tek gün ceza almadı beratla çıktı sen mazisi temiz olsan açık ca ismini yazarsın
Köprülü fabrika çalışanı doğruları bilin. Bir fabrika çalışanı olarak söylüyorum pancar zürrası rumuzlu kardeşim çok doğru söylemiş Mahmut Demir benim babamın oğlu değil akrabam değil tanışmışlığım yok ama doğruları söylemezsem Allah öbür dünyada sorar siz Köprülü hemşehrilerim saatçi fiyasko çıktı batırdı Mahmut başkan şu anki vizyonuyla adayların en favorisi ve fakı yönetiminde kapıya konulan suluovalı Adnan öksüz o yönetimdeki mali başarısıyla ön plana çıktı ve şu an Mahmut başkan ın yönetiminde Suluova Mahmut Demir ve Adnan öksüz için topyekün destek veriyo akıllı olalım saatçiye oy veren büyük vebal altındadır.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Milliyetci
(02.10.2024 01:03 - #2069)
Biz milliyetciler oy vereceğimiz insanda önce anasına bakarız sağlammı sakatmı diye ikinci hırsızlık dan cezası varmı bakarız üçüncü ırızcımı diye bakarız buralar da kusur yoksa oyumuzu vetiriz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Zürra
(02.10.2024 05:29 - #2071)
BİLŞÇSİZ Mİ DİYELİM YOKSA KASİTMİ..? MAHMUT DEMİR HŞÇBŞRYER SATMADI ORADA AYRILALI ONBEŞ YIL OLDU ŞFTİEA ATTILAR MAHKEMEYE VERDİLER BERAT ETTİ KAYYUM HÜSEYİN FAKI ATANDI FAKI DA BERAT ETTİ SAATCİ KAYYUM ATANDIĞINDA ORANIN KASASINDA BORÇSUZ ELLİ TİRİLYON VARDI ŞİMDİ BORC OLMUŞ İKİ KATİRİLYON, SATILMAYAN YER KALMAMIŞ. YALAN VE İFTİRANIN CEZASI OLUR SEN İSİM KOYMASANDA ONU KANUNBULUR MERAK ETME
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Köprülü fabrika çalışanı doğruları bilin.
(02.10.2024 07:52 - #2072)
İşçilere aşırı baskı var borç yükü çok fazla işçi avanslarımız artık gecikmeli yatıyo fabrikanın arabasıyla yakıtıyla parasıyla köylere gidip vekalet oy topluyolar Saatçi yönetiminde bulunan savaş Üçok oy kullanan fabrika işçileri ni odasına çağırıp türlü baskı şantaj ve mobbing le oy istiyor nerede demokrasi çok zor durumda ve baskı altındayız biz ekmeğimizin peşindeyiz bizi köle gibi kullanıyorlar Allah'ını seven saatçi grubuna oy vermesin bunları yazdım diye tüm Köprülü çalışanları sorguya çekip hesap soracaklarını biliyorum biz demir döneminde böyle bir muameleye maruz kalmadık hayati bunları gastene yaz artık bıçak kemiğe dayandı keşke köprüden bir aday olsaydı şu anda en bunların içinde en iyisi Mahmut Demir onun döneminde de çalıştım ben satçi ve savaş yedi bitirdi fabrikayı Köprülü yöneticileri kullanıyor bunlar rahmetli Hüseyin fakı yı bile kullanırdı kendilerinden başka kimseyi düşünmeyen zorba bunlar fabrika etrafındaki tüm arazi eski belediye başkanı savaş Üçok un amcası fatih üçoğa tahsis edildi Suluova akıllı davrandı belediyede onu yıktı sayın Edis ve Uğur bey yanlış yoldasınız bunlar aramızdan emdiğimiz sütü burnumuzdan getirdi sizden rica ediyorum bunlara oy vermeyin
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Temiz yönetim yenilik
(02.10.2024 19:31 - #2074)
yorumları okuduğumuzda saatçiyi istemeyenler Mahmut demirin açıklarını anlatıyor Mahmut demiri istemeyenler saatçinin açıklarını anlatıyor . ama bu seçimde yeni bir isim car seçime giren ve ticari hayatında hiç bir kimsenin kötü diye anlattığı eksi bi durumu yok hiç kimsenin kötü bişeyini anlatamadığı yeni aday Kâmil sayara vermek en doğru hareket. bize üstlerdeki insanların dayatmalarını dinlemeyip . yeni adak Kâmil dayata verip yeni yönetim denemeliyiz şikayetlerimiz varsa . eski yönetimdeki 2 adaydan hangisi az kötü diye bulmaya çalışmaktansa sa . hiç bir hatası olmayan bu yaşına kadar adına kirli bişey yapmamış bir adam olmalı tercihimiz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
takipçi
(02.10.2024 20:16 - #2075)
Hayati bu Oligarşinin neresindesin
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.