OBELYA 12.09.2025
Hayati AĞCA
Köşe Yazarı
Hayati AĞCA
 

Psikolojik Sınırda Tutunamadık

Ülkemizde nüfusu 100 binin üzerinde olan ilçelerle 100 binin altında kalan ilçelerin devletten hizmet alma konusunda farklılıklar yaşadığını defalarca dile getirdik. Bu nedenle Vezirköprü’nün nüfusunun 100 binlik psikolojik sınırın altına düşmemesi için sorumluluk sahibi herkesi önlem almaya davet ettik, önerilerde bulunduk, uyarılar yaptık. Ancak ilçede yaşanan içi boş siyaset ve koltuk koruma odaklı kısır çekişmelerin faturasını yine suçu günahı olmayan gençlerimiz ödüyor, ödemeye de devam edecek.     Doğup büyüdükleri toprakları iş ve aş umuduyla terk etmek zorunda bırakılan gençlerimiz, bu tablonun en ağır bedelini üstleniyor. Nüfusumuz 100 binlik psikolojik sınırın altına düşünce, il olabilme yönündeki desteğimizi de ne yazık ki kaybettik. Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) tarafından açıklanan “Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sistemi 2025 Sonuçları”, Vezirköprü’de nüfus kaybının sürdüğünü ortaya koydu. Verilere göre ilçenin nüfusu 87 bin 575 olarak kaydedildi. 2007 yılında 107 bin 868 olan nüfusumuz, 19 yıl içinde adeta bir ilçe nüfusu kadar azalarak 20 bin 811 kişilik kayıp yaşadı. 2024 yılında 88 bin 564 olan nüfus, son açıklamayla birlikte 2025’te 989 kişi daha azaldı. İlçede 43 bin 802 erkek ve 43 bin 773 kadın nüfusu kayıtlara geçti. TÜİK verilerine göre Samsun’un nüfusu 1 milyon 392 bin 403 olarak açıklandı. Vezirköprü, bu rakamla Samsun’un en kalabalık altıncı ilçesi olurken, il nüfusunun yüzde 6,29’unu oluşturdu. İlçede en kalabalık mahalle 5 bin 429 kişiyle Cumhuriyet Mahallesi olurken, Yarbaşı Mahallesi 11 kişiyle en az nüfusa sahip mahalle olarak kayıtlara geçti. Samsun’un ilçelerine göre nüfus dağılımı ise şöyle sıralandı: Alaçam 24 bin 560, Asarcık 15 bin 673, Atakum 261 bin 809, Ayvacık 18 bin 557, Bafra 143 bin 387, Canik 100 bin 247, Çarşamba 143 bin 206, Havza 38 bin 103, İlkadım 330 bin 290, Kavak 25 bin 370, Ladik 15 bin 942, 19 Mayıs 28 bin 658, Salıpazarı 19 bin 406, Tekkeköy 59 bin 356, Terme 71 bin 348, Vezirköprü 87 bin 575 ve Yakakent 8 bin 916 kişi. Vezirköprü, 17 ilçe arasında nüfus yoğunluğu bakımından genel sıralamada 6’ncı; kırsal ilçeler arasında ise 3’üncü büyük ilçe olarak kayıtlara geçti. Türkiye’nin toplam nüfusu ise 2025 yılında 86 milyon 92 bin 168 oldu. Ülkenin en kalabalık şehri olan İstanbul’un nüfusu bir önceki yıla göre 52 bin 451 kişi artarak 15 milyon 754 bin 53’e yükseldi. Bayburt ise 82 bin 836 kişiyle en az nüfusa sahip il oldu. Geç kalınmış olsa da Karma OSB, Besi OSB ve turizm alanında planlanan yatırımlar hayata geçirilebilirse, Vezirköprü nüfusunun ne ölçüde korunabileceğini hep birlikte göreceğiz. En büyük tesellimiz ise 82 bin nüfuslu Bayburt’tan daha kalabalık olmamızdır. 100 binlik psikolojik sınırı koruyamadık; ancak en azından ülkemizde bir ilden daha fazla nüfusa sahip bir Vezirköprü’nün varlığı, geleceğe dair umudumuzu diri tutuyor. Temennimiz, bundan sonraki süreçte nüfusumuzu koruyacak ve artıracak adımların bir an önce atılmasıdır.  
Ekleme Tarihi: 13 Şubat 2026 -Cuma
Hayati AĞCA

Psikolojik Sınırda Tutunamadık

Ülkemizde nüfusu 100 binin üzerinde olan ilçelerle 100 binin altında kalan ilçelerin devletten hizmet alma konusunda farklılıklar yaşadığını defalarca dile getirdik.

Bu nedenle Vezirköprü’nün nüfusunun 100 binlik psikolojik sınırın altına düşmemesi için sorumluluk sahibi herkesi önlem almaya davet ettik, önerilerde bulunduk, uyarılar yaptık.

Ancak ilçede yaşanan içi boş siyaset ve koltuk koruma odaklı kısır çekişmelerin faturasını yine suçu günahı olmayan gençlerimiz ödüyor, ödemeye de devam edecek.    

Doğup büyüdükleri toprakları iş ve aş umuduyla terk etmek zorunda bırakılan gençlerimiz, bu tablonun en ağır bedelini üstleniyor.

Nüfusumuz 100 binlik psikolojik sınırın altına düşünce, il olabilme yönündeki desteğimizi de ne yazık ki kaybettik.

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) tarafından açıklanan “Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sistemi 2025 Sonuçları”, Vezirköprü’de nüfus kaybının sürdüğünü ortaya koydu. Verilere göre ilçenin nüfusu 87 bin 575 olarak kaydedildi.

2007 yılında 107 bin 868 olan nüfusumuz, 19 yıl içinde adeta bir ilçe nüfusu kadar azalarak 20 bin 811 kişilik kayıp yaşadı.

2024 yılında 88 bin 564 olan nüfus, son açıklamayla birlikte 2025’te 989 kişi daha azaldı. İlçede 43 bin 802 erkek ve 43 bin 773 kadın nüfusu kayıtlara geçti.

TÜİK verilerine göre Samsun’un nüfusu 1 milyon 392 bin 403 olarak açıklandı. Vezirköprü, bu rakamla Samsun’un en kalabalık altıncı ilçesi olurken, il nüfusunun yüzde 6,29’unu oluşturdu.

İlçede en kalabalık mahalle 5 bin 429 kişiyle Cumhuriyet Mahallesi olurken, Yarbaşı Mahallesi 11 kişiyle en az nüfusa sahip mahalle olarak kayıtlara geçti.

Samsun’un ilçelerine göre nüfus dağılımı ise şöyle sıralandı:
Alaçam 24 bin 560, Asarcık 15 bin 673, Atakum 261 bin 809, Ayvacık 18 bin 557, Bafra 143 bin 387, Canik 100 bin 247, Çarşamba 143 bin 206, Havza 38 bin 103, İlkadım 330 bin 290, Kavak 25 bin 370, Ladik 15 bin 942, 19 Mayıs 28 bin 658, Salıpazarı 19 bin 406, Tekkeköy 59 bin 356, Terme 71 bin 348, Vezirköprü 87 bin 575 ve Yakakent 8 bin 916 kişi.

Vezirköprü, 17 ilçe arasında nüfus yoğunluğu bakımından genel sıralamada 6’ncı; kırsal ilçeler arasında ise 3’üncü büyük ilçe olarak kayıtlara geçti.

Türkiye’nin toplam nüfusu ise 2025 yılında 86 milyon 92 bin 168 oldu. Ülkenin en kalabalık şehri olan İstanbul’un nüfusu bir önceki yıla göre 52 bin 451 kişi artarak 15 milyon 754 bin 53’e yükseldi. Bayburt ise 82 bin 836 kişiyle en az nüfusa sahip il oldu.

Geç kalınmış olsa da Karma OSB, Besi OSB ve turizm alanında planlanan yatırımlar hayata geçirilebilirse, Vezirköprü nüfusunun ne ölçüde korunabileceğini hep birlikte göreceğiz.

En büyük tesellimiz ise 82 bin nüfuslu Bayburt’tan daha kalabalık olmamızdır.

100 binlik psikolojik sınırı koruyamadık; ancak en azından ülkemizde bir ilden daha fazla nüfusa sahip bir Vezirköprü’nün varlığı, geleceğe dair umudumuzu diri tutuyor.

Temennimiz, bundan sonraki süreçte nüfusumuzu koruyacak ve artıracak adımların bir an önce atılmasıdır.

 

Yazıya ifade bırak !
Okuyucu Yorumları (31)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Umut dünyası
(13.02.2026 18:42 - #5105)
Psikolojik kafa kaldı biz de Vezirköprü’nün geleceğini karatanlar hangi yüzle tekrar siyaset sahnesine çıktı hiçbir utanma arlanma olmaz mı piş pişkin gezip tekrar adaylık hayali kuran zat Eğer eskiye rağbet olsa bit pazarına rahmet yağardı . Geç orayı Olacaksa Murat Gül başkan sen yıkıklarla gezmeye devam et
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yorgun demokrat
(13.02.2026 18:43 - #5106)
Elimize mi geldi gazetecim
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
CHP Li
(13.02.2026 20:54 - #5107)
Dilekle temenni ile bu işler olsaydı Vezirköprü ‘nün nüfusu 80 binlerce düşmezdi Bize umut satma ne olur gazeteci seni çok seviyorum Silkin kendine gel
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Muhalif
(13.02.2026 22:11 - #5108)
Yüz bin iyi bir nüfus du o nüfusu yakalamak hayal ürünü olur hayati bey
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Nakliyeci
(13.02.2026 22:13 - #5109)
Vezirköprü ‘yü Havza’ya bağlayalım bütün sorunlar bitsin. OSB si hazır Hizmet alıyor
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Nakliyeci
(14.02.2026 11:37 - #5111)
Diloy diloy yaylalar Tren kaçtı
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Teşkilatımız
(14.02.2026 17:52 - #5112)
İnşallah olacak güzel işler hayati bey biraz sabır ilçe başkanımızda belediye başkanımızda çok çalışıyorlar. Allah yar ve yardımcımız olsun.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gezgin
(14.02.2026 17:56 - #5113)
Turizm nasıl olacak hangi lokantada hangi otelde hangi tuvalet de ağırlayacaksın kendini avutma gazeteci abi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
zengin
(15.02.2026 10:24 - #5114)
nufusu nasıl tutacan vezirköprü zengini eski baskanın yanında iki adam calısırsa nasıl tutacan nufusu
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
zengin
(15.02.2026 10:24 - #5115)
nufusu nasıl tutacan vezirköprü zengini eski baskanın yanında iki adam calısırsa nasıl tutacan nufusu
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
VEBAL
(16.02.2026 09:33 - #5116)
2007 YILINDAN SONRAKİŞ BÜTÜN SİYASİLER YÖNETCİLER SORUMLU 107 BİN NÜFUS 90 NİNİN ALTINA DÜŞÜRMEYİ BAŞARMIŞLAR (!)
Akademisyen evet katılıyorum, doğru güneş gibi bir hakikattir. evet katılıyorum, doğru güneş gibi bir hakikattir. evet katılıyorum, doğru güneş gibi bir hakikattir.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Akademisyen
(16.02.2026 10:21 - #5117)
Bir yerleşim yerinin NÜFUSU ve NÜFUS YAPISI sadece o yerin demografik yapısından haber vermez; gelişiminden sosyolojik, psikolojik ve ekonomik gelişmişlik düzeyinden de bilgi verir. Nüfus; demokrasi alanında ve siyaset rizikosunda iyi olursa yerinde etkin ve verimli kullanılırsa kısaca yönetilirse nu'fuz demektir, her yerde söz sahibi olmak demektir, vekil demek ve bakan demektir v.s. Burada asıl olan neciliği niteliğe dönüştürme yeteneğine sahip materyallere ve unsurları yol yordam bilip stratejik kullanmaya bağlıdır. 100.000nüfüs köprü için eşik ti şimdi sırtımızda bir beşik ve yük demek olduğunu idare etmek gerekir diye düşünüyorum. Velhasıl Vezirköprü 20 yılda nüfusu rasyonel anlamda iyi bir alanda kullanamamış bilakis aleyhine çevirmiştir. Keşke demek işte budur. 100000- Nüfus temsili yetki demek, hizmet demek güç demek.... "Aklı selim halk olursa içinden iradeli muktedir güçlü liderler çıkarır." Allah bize de nasip eder.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Akademisyen
(16.02.2026 10:25 - #5120)
Bir yerleşim yerinin NÜFUSU ve NÜFUS YAPISI sadece o yerin demografik yapısından haber vermez; gelişiminden sosyolojik, psikolojik ve ekonomik gelişmişlik düzeyinden de bilgi verir. 20 Yılın özeti kısaca VEZİRKÖPRÜ iyi yönetilememiştir. 20 Yılın özeti kısaca VEZİRKÖPRÜ iyi yönetilememiştir. 20 Yılın özeti kısaca VEZİRKÖPRÜ iyi yönetilememiştir. 20 Yılın özeti kısaca VEZİRKÖPRÜ iyi yönetilememiştir.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Demokratlar ve Merkez Sağın Vezirköprü ye Hizmetlerimiz
(16.02.2026 21:56 - #5124)
Demokratlar Merkez Sağ Herzaman Vezirköprü ye Sahip çıkmıştır ✅ 1) Vezirköprü Barajı (Vezirköprü Dam) Yapım dönemi: 1993–2001 Yatırım türü: Su yapısı ve sulama barajı Finansman: Devlet Su İşleri (DSİ) tarafından merkezi kamu bütçesiyle yürütülen büyük altyapı yatırımıdır. Amaç: Bölge tarımını desteklemek için su temini, sulama ve taşkın kontrolü sağlamak. Baraj 2001 yılında hizmete açılmıştır, bu da 1990’lar–2000’ler kamu yatırımlarının en somut örneğidir. ✅ 2) Yol, Ulaşım ve Kırsal Altyapı Yatırımları 1990’lerde ve özellikle 2000’lerin başında Türkiye’de merkezi yatırım programlarının önemli bir kısmı ulaştırma, köy yolları ve kırsal altyapı iyileştirmelerine ayrılmıştır. Bu dönemde karayolu bağlantıları, taşımacılık altyapısının modernizasyonu ve kırsal yerleşimlerin anayol bağlantılarının güçlendirilmesi gibi yatırımlar yaygın kamu politikaları arasında yer almıştır. 3) Okul, Sağlık ve Kamu Hizmet Binaları 1990’lar ve 2000’lerde çoğu ilçe merkezinde olduğu gibi Vezirköprü’de de merkezi bütçeyle yeni ilköğretim okulları, lise binaları, sağlık ocakları/merkezleri inşa edilmesi ve yenilenmesi gibi eğitim–sağlık altyapı yatırımları yapılmıştır. Bu yatırımlar genellikle Milli Eğitim Bakanlığı ve Sağlık Bakanlığı yatırım programları kapsamında gerçekleştirilmiştir 4) Kırsal Kalkınma ve Tarımsal Destekler 1990 ve 2000 dönemlerinde devletin köy altyapısı, sulama kanalları, tarımsal hizmet binaları gibi yatırımlarına dair planlar Türkiye’nin bölgesel kalkınma programlarında yer almıştır (özellikle kırsal yaşam kalitesini iyileştirmek hedeflenmiştir). Bu kapsamdaki yatırımlar yerel bazda Valilik, Ziraat Bankası kredileri, İl Özel İdaresi ve ilgili bakanlıklar aracılığıyla yürütülmüştür.
Akademisyen Merkez sağ köprüde yüzde 75 oy ise bu potansiyel 50+1 tekabül eder şimdiki despot sistemde. Bu köprüde 120bin nüfusun 20 yılda 80binin altına düşmesi yani göç vermesi demektir. merkez sağ köprüye hizmet etseydi şuan BAFRA İLE ÇARŞAMBA İLE MUKAYESE ederdik köprüyü ve köprülüyü kandırmayın. Köprü artık neticeleri görmeyi geçti Tablo gösteriyor. Aynası iştir lafa bakılmaz. Merkez sağın köprüde bir tane kereste fabrikası var ona da sahip çıkamadı Trabzonlu şirketler yönetiyor, merkez sağın kereste fabrikası onurudur hadi kurtarın onurunuzu. 15 YILLIK AKP iktidarının neyi var, hala Havza-Köprü yolunu yapamadı değil yapmadı. Köprüye konfeksiyon atölyesine bile yer gösteremeyen akp den belediye başkanı ...artık bu ihmalleri, bunu millet görüyor. Yahu sağı mı kaldı merkez mi kaldı 20bin nüfus ekmek bulamamış koca ilçeyi terk etmiş. Artık bu köhne düşüncelerden sıyrılalım da kendimizi kendimizle mukayese edip karşı karşıya getirmeyelim. Bizim ölçümüz BAFRA, ÇARŞAMBA VE HAVZA hepsinden gerideyiz.
Akademisyen Merkez sağ köprüde yüzde 75 oy ise bu potansiyel 50+1 tekabül eder şimdiki despot sistemde. Bu köprüde 120bin nüfusun 20 yılda 80binin altına düşmesi yani göç vermesi demektir. merkez sağ köprüye hizmet etseydi şuan BAFRA İLE ÇARŞAMBA İLE MUKAYESE ederdik köprüyü ve köprülüyü kandırmayın. Köprü artık neticeleri görmeyi geçti Tablo gösteriyor. Aynası iştir lafa bakılmaz. Merkez sağın köprüde bir tane kereste fabrikası var ona da sahip çıkamadı Trabzonlu şirketler yönetiyor, merkez sağın kereste fabrikası onurudur hadi kurtarın onurunuzu. 15 YILLIK AKP iktidarının neyi var, hala Havza-Köprü yolunu yapamadı değil yapmadı. Köprüye konfeksiyon atölyesine bile yer gösteremeyen akp den belediye başkanı ...artık bu ihmalleri, bunu millet görüyor. Yahu sağı mı kaldı merkez mi kaldı 20bin nüfus ekmek bulamamış koca ilçeyi terk etmiş. Artık bu köhne düşüncelerden sıyrılalım da kendimizi kendimizle mukayese edip karşı karşıya getirmeyelim. Bizim ölçümüz BAFRA, ÇARŞAMBA VE HAVZA hepsinden gerideyiz.
OBJEKTİF GÖRÜŞ Merkez sağ neler yapmadı? Büyük şehir yasası çıkardı köyde babasından kalma evi ve tarlayı böldü, çarptı ve elinden parasıyla aldı. Ben köprülüyüm hala merkez sağ adaletsiz akamet kalkınma dedi şuan köyler perişan çiftçi kalmadı, hayvan besleyen kalmadı. Köylerde herkes efendi ve patrondu medeniyet getirdiler 20 yılda 30bin nüfus şu anda doyduğu yerde affedersiniz patronlara asgari ücrete hizmet ediyorlar, bunun neresi siyaset neresi sağcılık... velhasıl bu bir medeniyet görünümünde cehalet ve tutsaklık değil de nedir?
OBJEKTİF GÖRÜŞ Merkez sağ neler yapmadı? Büyük şehir yasası çıkardı köyde babasından kalma evi ve tarlayı böldü, çarptı ve elinden parasıyla aldı. Ben köprülüyüm hala merkez sağ adaletsiz akamet kalkınma dedi şuan köyler perişan çiftçi kalmadı, hayvan besleyen kalmadı. Köylerde herkes efendi ve patrondu medeniyet getirdiler 20 yılda 30bin nüfus şu anda doyduğu yerde affedersiniz patronlara asgari ücrete hizmet ediyorlar, bunun neresi siyaset neresi sağcılık... velhasıl bu bir medeniyet görünümünde cehalet ve tutsaklık değil de nedir?
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
iş kovalayan arkadaş
(16.02.2026 22:28 - #5125)
samsun da iş kovalayan samsun meclis üyesi kim iki recepin yerleri hem ticari artı konut olmus sasırdıkmı hayır su an sırada baskası var onun işi kovalıyorlarrr dürüst arkadaslar .ALLAH sorsun bu sahtekerlara ve üc kagıtcılara hiç bir sey gizli kalmaz keske otaparka efor harcasaydınız
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
bu işler yaramaz
(16.02.2026 22:31 - #5127)
hastane bölgesinde iki meshur recep lerin arsalarını hem ticari artı konuta kim cevirdi hangi sahtekar acaba
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
hodri meydan
(16.02.2026 22:40 - #5128)
hastane bölgesinde kıyak gecilenler kim herkezin yeri ticari ama bazıları ticari artı konut olmus sorsan muslümanlıgı kimseye vermezler
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Özlem gazetesi objektif ol !!!!!!
(16.02.2026 22:43 - #5129)
Yorumların özgürce onaylamayan kaymakama belediye başkanına ak parti ilçe başkanına yağcılık yapan özlem gazetesi cesur ol objektif ol gazeteci ol yağcı olma görevini düzgün yap .
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
ahlaklı siyaset
(16.02.2026 22:46 - #5130)
otaparkı düzeltemeyen meclis üyesi kendi insaat yapacagı arsayı ticari artı konuta cevirmeyi becermiş bak nere derseniz yeni hastane karsısı
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Nadas daki siyasetçi
(16.02.2026 22:46 - #5131)
Vezirköprü ‘de siyasette manşet haber ve köşe yazıları ile deprem etiki yapan Özlem Gazetesi silkin Sadık Edis döneminde yaptığın gazeteciliği özledik biz o günkü Özlem gazetesi ‘ni arıyoruz.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gazeteci kimdir
(17.02.2026 13:23 - #5132)
Ben Ak partide aktif siyaset yapmış birisi olarak bizi eleştirmezsen nize iyilik değil kötülük yapmış olursun Sn Özlem gazetesi Basın seçilmişlerin ve yöneticilerin göremediğini görüp toplumun sesi ve gözü olarak haber yapan görevlilere gazeteci denir Yoksa her olumlu haberi tapmak gazetecilik değil bültenciliktir
OBJEKTİF GÖRÜŞ DOĞRU BİR ANLAYIŞ AMA KATILIYORUM SONUNA KADAR. TENKİT, USLUBA UYGUN BİR ŞEKİLDE MAKUL VE YAPICI ELEŞTRİLERE KULAK VERMEK ERDEMDİR. MADEM ÖYLE GAZETECİ HERKESİ ELEŞTİREBİLİR... SİZ DE MADEM AKP DE DE AKTİF SİYASET YAPTIYSANIZ ELEŞTİRİYİ OLGUNLUK, UYGUNLUK OLARAK GÖRÜYORSUNUZ DEMEKTİR, İSMİNİZ BU YAZIDA RUMUZ OLARAK GÖRMEK İSTİYORUZ. BU CESARET DE ERDEMLİLİKTİR.
OBJEKTİF GÖRÜŞ DOĞRU BİR ANLAYIŞ AMA KATILIYORUM SONUNA KADAR. TENKİT, USLUBA UYGUN BİR ŞEKİLDE MAKUL VE YAPICI ELEŞTRİLERE KULAK VERMEK ERDEMDİR. MADEM ÖYLE GAZETECİ HERKESİ ELEŞTİREBİLİR... SİZ DE MADEM AKP DE DE AKTİF SİYASET YAPTIYSANIZ ELEŞTİRİYİ OLGUNLUK, UYGUNLUK OLARAK GÖRÜYORSUNUZ DEMEKTİR, İSMİNİZ BU YAZIDA RUMUZ OLARAK GÖRMEK İSTİYORUZ. BU CESARET DE ERDEMLİLİKTİR.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
İŞSİZ GENÇ
(17.02.2026 17:36 - #5133)
SADIK EDİS KENEVİR FABRİKASININ KURULMASINA ÖNCÜLÜK ETMEDİ KENEVİR FABRİKASI HAVZAYA KURULDU. GÖÇÜN SEBELERİNDEN BİR TANESİ.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
İŞSİZ GENÇ
(17.02.2026 17:36 - #5134)
SADIK EDİS KENEVİR FABRİKASININ KURULMASINA ÖNCÜLÜK ETMEDİ KENEVİR FABRİKASI HAVZAYA KURULDU. GÖÇÜN SEBELERİNDEN BİR TANESİ.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Besici esnafı
(17.02.2026 20:53 - #5135)
Hayati bey. Besi OSB yatırımını diri tutmak memleket sevgisidir. Büyük şehir belediye başkanı Sn Halit Doğan’ın geldiği hafta besi OSB manşet haberi yaptın etkisi uyuyan besi OSB uyandı büyüyor Sn Doğan'ın kıvılcımıyla yol ilerledi. Gündemde tutarsanız ilçeye büyük iyilik edersiniz.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Akademisyen
(18.02.2026 11:37 - #5143)
20 yılda siyasetin başında ve ucunda veya kenarında olanlara sesleniyorum gelin kendi onurunuz ortaya koyun vicdanınız varsa 20 yılda 20.000 insan nereye gitti, niçin gitti, şuan köprü diğer ilçelerden neden geri kaldı? sorularına makul, mantıklı ve vicdanlı yanıt verin lütfen.... Eğer bu sorular kamuoyunun derdi ise ve siyasette hala koltuk peşinde iseniz... cesur bir şekilde bu soruları kısada olsa yanıtlarsınız?
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Akademisyen
(18.02.2026 11:37 - #5144)
20 yılda siyasetin başında ve ucunda veya kenarında olanlara sesleniyorum gelin kendi onurunuz ortaya koyun vicdanınız varsa 20 yılda 20.000 insan nereye gitti, niçin gitti, şuan köprü diğer ilçelerden neden geri kaldı? sorularına makul, mantıklı ve vicdanlı yanıt verin lütfen.... Eğer bu sorular kamuoyunun derdi ise ve siyasette hala koltuk peşinde iseniz... cesur bir şekilde bu soruları kısada olsa yanıtlarsınız?
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
DUYARSIZ DEĞİLİM
(18.02.2026 11:44 - #5145)
"KEŞKE" dememek için sayın gazeteci, bu memleketin meselelerini siz usanmadan yazacak ve gündem edeceksiniz biz de bu büyüdüğümüz coğrafyada vefamız olsun sadakatimiz memlekete olsun diye doğru olanı alkışlayacak, yanlışı her daim eleştireceğiz. Tek başına kurtuluş yok, ya hep beraber ya da hiçbirimiz !
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
tahmin
(18.02.2026 16:14 - #5146)
iş kovalayanı tahmin ediyorum sasıracak sahsiyet degil
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
tahmin
(18.02.2026 16:14 - #5147)
iş kovalayanı tahmin ediyorum sasıracak sahsiyet degil
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
gerçekler
(18.02.2026 17:49 - #5148)
rantcılar kendi insaat yapacakları yeri ticari artı konuta cevirmişler
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
gelir
(19.02.2026 11:34 - #5150)
belediyenin altında neden dükkan yok merak ediyorum malum sahısın kazıgı yazık belediye bir sürü gelir olurdu
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.