ORKİDE ÇİÇEKÇİLİK 30.12.2024
Hayati AĞCA
Köşe Yazarı
Hayati AĞCA
 

CHP Vezirköprü’de iktidar olur mu ?

Demokrasi yönetimlerinde; iktidar kadar, muhalefetinde çok önem arz ettiğini hepimiz kabul etmeliyiz.  Muhalefetin olmadığı hiçbir yönetim şeklinde; demokrasiden, adaletten, insan haklarından, eşitlikten, çok seslilikten, çoğulculuktan   söz edemeyiz. Demokrasilerde muhalefet ne kadar güçlü olur ise; vatandaşın sorunlarını dile getirmekte, iktidarın denetlenmesinde eli güçlü olur. Güçlü iktidarların karşısında güçlü muhalefet partilerinin olması demokrasinin sigortası olarak kabul etmeliyiz. Muhalefeti yok saymak, mesafe koymak, ötekileştirmek ve öcü gibi görmek demokrasiyle bağdaşmayacak bir yaklaşım olur. Hafta sonu Cumhuriyet Halk Partililer, CHP Vezirköprü İlçe Başkanlığı tarafından organize edilen “Birlik ve Dayanışma” gecesinde bir araya geldiler.  Uzun süredir, Vezirköprü’de CHP’nin buna benzer geniş çaplı, birleştirici, birlik bereberlik ve dayanışma program olmadı.  Çok sayıda davetlinin katıldığı, basın olarak bizim de davet edildiğimiz   CHP yemeğinde ilçenin kaymakamı, belediye başkanı, iktidar ve diğer partilerin ilçe başkanları, meslek odaları ve sivil toplum kuruluşlarının başkanlarının olmayışı demokrasi adına eksiklik olduğunu düşünüyorum. (Katılanları tenzih ederim. )   CHP Samsun İl Başkanı Mehmet Özdağ, Samsun’da CHP‘nin  tek  Belediyesi  ATAKUM Belediye Başkanı Serhat Türkel, Büyükşehir CHP Belediye Başkan Adayı Cevat Öncü, önceki dönem milletvekilleri ; Neslihan Hancıoğlu, Hayati Tekin ve Kemal Zeybek, ilçe başkanları önceki dönem belediye başkanları  yemeğe katıldı. Vezirköprü’de ilçe başkanlığı, iki dönem belediye başkanlığı, il başkanlığı, parti meclis üyeliği ve milletvekilliği yapan Suat Binici’yi birlik be beraberlik yemeğinde gözler aradı. Katılmaması ve mazeret mesajı göndermemesi manidar değil mi? Önceki CHP ilçe Başkanı Onur Bayburtlu ile başlayan, şimdiki görevde olan ilçe başkanı  Nazım Kale ve yönetim kurulu üyeleriyle taçlanan  Vezirköprü’de CHP artık toplumun her alanında var,  algısı  yerleşti. Samsun ilçeleri içinde CHP’nin oy bakımından en zayıf olduğu Vezirköprü’de yeni ilçe başkanı  Nazım Kale ve yönetim kurulu üyeleri gece gündüz maddi ve manevi  harcadıkları mesailerini oya çevirebilecekler mi ?    CHP’nin Samsun’daki önceki dönem milletvekillerinden İlyas Kılıç ve Haluk Koç’un dışındaki  isimler kendinden söz ettiren efsane milletvekili  olmadı. Vezirköprü’de CHP ilçe yönetimi tarafından   düzenlenen birlik ve dayanışma yemeğine CHP’nin Samsun’daki tek Milletvekili Murat Çan’ın katılmamasının izahı nasıl olur ? 2024 Mahalli İdareler Seçimlerinde Türkiye’de birinci parti olmayı başaran CHP, Vezirköprü’de yerel seçimlerde ana muhalefet partisi dahi olamadığı gibi  bir tane dahi belediye  meclis üyesi seçilecek oyu alamaması düşündürücü değil mi ?  Türkiye’nin bir çok yerinde olduğu gibi ; Adıyaman, Kastamonu , Amasya, Ardahan’da  dahi  yerel de iktidar olan CHP Vezirköprü’de iktidar olur mu ?  Yeni yılınız kutlu olsun! “Öyle bir yıl olsun ki; Ne zengin fakir, ne sen ben farkı olsun. Kış günü herkesin evi barkı olsun.   Öyle bir yıl olsun ki; Yaşamak sevmek gibi gönülden olsun. Olursa bir şikayet ölümden olsun. O'da gençlerden uzak olsun"...                                                                                                 Cahit Sıtkı Tarancı   Yeni yılınız kutlu olsun!  
Ekleme Tarihi: 27 Aralık 2024 - Cuma
Hayati AĞCA

CHP Vezirköprü’de iktidar olur mu ?

Demokrasi yönetimlerinde; iktidar kadar, muhalefetinde çok önem arz ettiğini hepimiz kabul etmeliyiz. 

Muhalefetin olmadığı hiçbir yönetim şeklinde; demokrasiden, adaletten, insan haklarından, eşitlikten, çok seslilikten, çoğulculuktan   söz edemeyiz.

Demokrasilerde muhalefet ne kadar güçlü olur ise; vatandaşın sorunlarını dile getirmekte, iktidarın denetlenmesinde eli güçlü olur.

Güçlü iktidarların karşısında güçlü muhalefet partilerinin olması demokrasinin sigortası olarak kabul etmeliyiz.

Muhalefeti yok saymak, mesafe koymak, ötekileştirmek ve öcü gibi görmek demokrasiyle bağdaşmayacak bir yaklaşım olur.

Hafta sonu Cumhuriyet Halk Partililer, CHP Vezirköprü İlçe Başkanlığı tarafından organize edilen “Birlik ve Dayanışma” gecesinde bir araya geldiler. 

Uzun süredir, Vezirköprü’de CHP’nin buna benzer geniş çaplı, birleştirici, birlik bereberlik ve dayanışma program olmadı. 

Çok sayıda davetlinin katıldığı, basın olarak bizim de davet edildiğimiz   CHP yemeğinde ilçenin kaymakamı, belediye başkanı, iktidar ve diğer partilerin ilçe başkanları, meslek odaları ve sivil toplum kuruluşlarının başkanlarının olmayışı demokrasi adına eksiklik olduğunu düşünüyorum. (Katılanları tenzih ederim. )  

CHP Samsun İl Başkanı Mehmet Özdağ, Samsun’da CHP‘nin  tek  Belediyesi  ATAKUM Belediye Başkanı Serhat Türkel, Büyükşehir CHP Belediye Başkan Adayı Cevat Öncü, önceki dönem milletvekilleri ; Neslihan Hancıoğlu, Hayati Tekin ve Kemal Zeybek, ilçe başkanları önceki dönem belediye başkanları  yemeğe katıldı.

Vezirköprü’de ilçe başkanlığı, iki dönem belediye başkanlığı, il başkanlığı, parti meclis üyeliği ve milletvekilliği yapan Suat Binici’yi birlik be beraberlik yemeğinde gözler aradı. Katılmaması ve mazeret mesajı göndermemesi manidar değil mi?

Önceki CHP ilçe Başkanı Onur Bayburtlu ile başlayan, şimdiki görevde olan ilçe başkanı  Nazım Kale ve yönetim kurulu üyeleriyle taçlanan  Vezirköprü’de CHP artık toplumun her alanında var,  algısı  yerleşti.

Samsun ilçeleri içinde CHP’nin oy bakımından en zayıf olduğu Vezirköprü’de yeni ilçe başkanı  Nazım Kale ve yönetim kurulu üyeleri gece gündüz maddi ve manevi  harcadıkları mesailerini oya çevirebilecekler mi ? 

 

CHP’nin Samsun’daki önceki dönem milletvekillerinden İlyas Kılıç ve Haluk Koç’un dışındaki  isimler kendinden söz ettiren efsane milletvekili  olmadı.

Vezirköprü’de CHP ilçe yönetimi tarafından   düzenlenen birlik ve dayanışma yemeğine CHP’nin Samsun’daki tek Milletvekili Murat Çan’ın katılmamasının izahı nasıl olur ?

2024 Mahalli İdareler Seçimlerinde Türkiye’de birinci parti olmayı başaran CHP, Vezirköprü’de yerel seçimlerde ana muhalefet partisi dahi olamadığı gibi  bir tane dahi belediye  meclis üyesi seçilecek oyu alamaması düşündürücü değil mi ? 

Türkiye’nin bir çok yerinde olduğu gibi ; Adıyaman, Kastamonu , Amasya, Ardahan’da  dahi  yerel de iktidar olan CHP Vezirköprü’de iktidar olur mu ? 

Yeni yılınız kutlu olsun!

“Öyle bir yıl olsun ki;

Ne zengin fakir,

ne sen ben farkı olsun.

Kış günü herkesin evi barkı olsun.

 

Öyle bir yıl olsun ki;

Yaşamak sevmek gibi gönülden olsun.

Olursa bir şikayet ölümden olsun.

O'da gençlerden uzak olsun"...

                                                                                                Cahit Sıtkı Tarancı

 

Yeni yılınız kutlu olsun!

 

Yazıya ifade bırak !
Okuyucu Yorumları (26)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Bursa’dan Ali Kaymaz
(27.12.2024 18:26 - #2745)
Güzel bir şiir ile noktayı koymuş benim hayati abim . Yine güzel yazmış eline yüreğine sağlık
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
ANAP lı
(27.12.2024 20:49 - #2747)
Şimdi ki yönetim çok çalışıyor cenaze düğün herkesin davetine icap ediyorlar.
Devrimci Akıl Evet siz kinaye yapmış olsanızda bile hakikat size söylettirilmiş. Chp ilce yönetimi Nazım baskan ve kordinasyon kurulu Arslan Ağca ve Mustafa Gebeş abim güzel çalışıyorlar herkese ulaşmaya dertlenmeye ve oturup birde çözüm arıyorlar, motivasyonları güzel organizasyon güzel temenni ederim Köprüde karşılığı olur, kıymeti bilinir.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
CHP Li
(27.12.2024 21:28 - #2748)
Suat Binci nin parti ile işi kalmadı O nun İçin katılmış tır.
Mert Adam Suat BİNİCİ bu davada bedel ödemiş bir değerdir. O şahsiyete laf söylemek ve yorum yapmak için ondan fazla olmak gerekir diye düşünüyorum. Yine de görüşünüze saygı duyuyorum ama yazınızı eleştiriyorum. selamlar
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
CHP Li
(27.12.2024 21:28 - #2749)
Suat Binci nin parti ile işi kalmadı O nun İçin katılmış tır.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ak partili
(27.12.2024 22:11 - #2750)
CHP yi Vezirköprü’ iktidara getirmeyeceğiz. Rahat ol gazeteci
Devrimci Akıl Sizin gibi bir düşüncemiz yok ama bu millet ihtiyaca namzettir acıkmışın önünde duramazsınız. Siyonist yapımı ampül 24 senede yansa gerçek güneş kendini gösterecek. Gerçekler güneş gibidir sönmez sadece acizler hakikat karşısında gözünü avucuyla kapar öyle değilmi son seçimde kaybettiniz israil siyonist güç size suriyede alan açtı, kazandı gösterip bir sonraki seçimde sizi kazandırmaya çalışıyor Türkiyede.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Bilal Böğrü Antalya
(28.12.2024 00:24 - #2751)
Bu yazınıza ve yorumunuza yürekten katılıyorum.Bir belediye Meclis üyesi çıkaramamasının nedeninin cevabı yazınızda verilmiş.O görülmeyenler varya işte onlardır sebebi.Kalemine sağlık.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Bilal Böğrü Antalya
(28.12.2024 00:24 - #2752)
Bu yazınıza ve yorumunuza yürekten katılıyorum.Bir belediye Meclis üyesi çıkaramamasının nedeninin cevabı yazınızda verilmiş.O görülmeyenler varya işte onlardır sebebi.Kalemine sağlık.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Anladım
(28.12.2024 09:38 - #2753)
Yazar CHP Vezirköprü de iktidar olur mu derken Şimdi görevde olan CHP vekilinin ve önceki CHP vekilinin yemeğe katılmamasına ironi yapmış anlayana
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Analiz bir yazı
(28.12.2024 10:54 - #2754)
Şiir den etkilendim yazı CHP ye mesaj vermiş Vezirköprü neden oy artıramıyor belediye meclis üyesinin olmadığı bir Vezirköprü işi zor CHP NİN Vezirköprü de
Devrimci Akıl Siz rahat olun CHP herkes, iş başında zahiren orada olmayabilir kalben ve ihtiyaca binaen her yerde.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hayır
(28.12.2024 12:10 - #2755)
Olduda ne oldu
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Takipci
(28.12.2024 17:03 - #2756)
Olur olur bal gibi olur
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Emektar CHP Li
(28.12.2024 22:31 - #2757)
Yeni yönetim Vezirköprü de CHP ye kaliteli hale getirmek için gecelerini gündüzlerini harcıyorlar hepsine kucak dolusu sevgiler saygılar sunuyorum.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
YORGUN DEMOKRAT
(29.12.2024 10:32 - #2759)
VEZİRKÖPRÜ DE CHP Yİ BİTİRENLER YMEĞE KATILMAYA YÜZÜ OLMAYANLAR BEN VARSAM CHP YOKSAM TUFAN CHP SAYESİNDE 150 BİN MAAŞ NASIL HELAL OLUR MU
Devrimci Akıl Ümit yaşatır, yeis öldürür. Siz rahat olun yaşasin doğruluk ve doğru hareket. Köprüde dava adamları herzaman vardır.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
chp delegesi ali
(29.12.2024 10:39 - #2760)
vezirköprü de chp nin yeni yüzü iktidar yapar umutsuz olmamak lazım çok çalışıyolr hepsi eğitimli ağır abi modunda olan büyüklerimiz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Güzel günler göreceğiz dostlar
(29.12.2024 15:09 - #2761)
Tebriklerimi iletiyorum hayati bey Analizin de kaymakam belediye başkanı ve diğer zevatın karılması birlik adımı için şık olurmuş analiziniz değerli eski Türkiye ‘de bu özlediğimiz tablolar var dı şimdi lüks oldu bir gün olur inşallah
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Devrimci Akıl
(30.12.2024 15:20 - #2762)
Gazetesi yine güzel bir yazı kaleme almışsın tebrik ederim. Maksat yemek değildir birlikte olmak birliktelikten kuvvet doyurmaktır. Chp tabikide her yerde olduğu gibi köprüde iktidar olacak bundan hiç kuşkum yok. CHP gelenin partisi Türkiye CHP anlayışıyla her tarafı kırmızıya boyadı köprüde bunu er-geç anlayacak "bir musibet, bin nasihatten iyidir" dolayısıyla bu milletin sahibi yine sosyal demokrat anlayış olacaktır. Vatan ve bayrağın sahibi gercek manada biz olacağız. O yüz den pişman olmadan herkes chp olacak iş işten geçmeden. Bu yemeğe değerli abim Suat BİNİCİ gelseydi çok güzel olurdu bizi onurlandırdı belli ki bir kırgınlığı var o şefkatli sahiplenmeyi seven değer verilmeye layık her başköşede olması gereken bir figürdür. Murat Çan vekilimde olmasi gerekirdi onunda yoğun programı varmıştır oda gelirdi. Kaymakam da belediye başkanıda gelmediyse bu nezaketi bilmeleri ve öğrenmeleri gerekirdi. Kaymakam bey ile belediye başkanı gelmediyse demekki Chp daha da güçlenmesi gerekir di. Her neyse bu organizasyonu yapan herkese teşekkür ederim. CHP de köprüde bir kopukluk var ama birleştirecek bir abimizde Her zaman vardır bundan herkes emin olsun. Çok çalışmamız lazım CHP ailesi güçlenirse herkes güçlenecek inşaallah. Bizi bir kırvılcım bir araya getirecek ve güçlendirecek temenni ediyor ve öngörüyorum. selâmlar .
Mert Adam Çok güzel yazmış devrimci akıl, bir kıvılcım yeter sevgilim ... Biz dava adamları bir yerde olmamız veya olmamamız sorun değil biz, " her yerde ve her zaman" varız.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Siyasetçi
(30.12.2024 18:55 - #2763)
Vezirköprü’den birlik olmaz şu cu bu cu böyle devam eder ayrılık
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
kafama takıldı
(30.12.2024 23:27 - #2764)
Bir gün CHP' nin iktidar olduğunda korkup Atatürk ün kurduğu partinin davetine icap etmeyenlerin o gün geldiğinde izahları gerekçeleri ne olur sizce ???
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
GÜZEL GÜNLER MURAT GÜL İLE OLACAK
(30.12.2024 23:30 - #2765)
VEZİRKÖPRÜ DE SADIK EDİS DEVRİ BİTTİKTEN SONRA MURAT GÜL DÖNEMİ BİRLİĞİİN DİRLİĞİN HUZURUN SAĞLANDIĞI DÖNEM DEMEK MÜMKÜNDÜR. MURAT GÜL FARKI HİSSETİLMEYE BAŞLANDI DAHA GÜZEL OLUR MERAK ETMEYİN.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mert Adam
(31.12.2024 08:32 - #2766)
Her organizasyon güzeldir neticeye maksut olursa yani güzel bir tablo anlamı bilinirse güzel okunup üzerinden iyi çıkarımlar yapılır. Suat BİNİCİ' yi öncelikle CHP anlaması gerekir Suat BINICI'yi anlamayan siyaseti anlamlandıramaz Suat abi kim ne derse desin bize öncelikle adamlığı şefkatiyle, hizmeti samimiyetiyle, gücünü tüm köprülüleri bir sayip sahip çıkmakla olmuştur. Bizim siyasetteki erdemliğimiz Suat BINICI'nin mertliģinden gelir. Sizlere herzaman söylüyorum, duymasanız bağiyorum Suat BINICI' i tanımamız gerekir siyaseti bilmemiz için. Hüseyin faki vardı o vefat etti şuan duayen siyasetçimiz mert adam tecrübeleriyle birikimiyle sarsılmaz bir güven, kopmaz bir ümit ve bitmez bir tesellimizdir. O yüzden CHP ailesi birlikte olursa formül belli ölçüler ortada. CHP güçlenirse köprü devrim yaşar bunu görmeyen akıl cahildir. Büyümek lazım ama aramızdaki kırgınlıkları ve buzları eriterek olacak şeylerdir. ümitvarız rahat olun siyasette böyle şeyler olur kötü tecrübedir, iyi örnektir. Güzel gören güzel düşünür. selâmlar, iyi günler.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Köprülü Kürşat
(31.12.2024 16:41 - #2767)
Evet eski mit müsteşarı ve yazar Mahir kaynak; "Bu memlekette dine darbe vurulacaksa siyasal islamcı Akp eliyle, terör devleti kurulacaksa mhp gücüyle ve islam adına bir gelişme olacaksa chp sayesinde olacaktır. " derin devlet aklı ve anlayişi buna hizmet eder. Bu sözler gerçekten doğru çıkıyor CHP ye iktidarı çok görenler anlayacaklar ki akp oy verip dindar geçinenler nekadar şeyler kaybetmiş olduklarını idrak edecekleri gün gelecek gibi siyonist düzen öyle ister se o anlayış başa gelir. Hiç kimse okumazsa bilmez. Cehâlet yenilmesi gereken bir düşmandır. O yüzden bazı şeyler zamanla anlaşılır. Zaman göstercek.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mahmut ÖZBAKIR
(31.12.2024 23:48 - #2770)
Vezirköprü de 10 yıl Belediye Başkanlığı yapıp sol oyların 50 senesine darbe vuran uzaktan kumandalı ilçe başkanlarıyla günü kurtaranların olduğu kadar Chp seçmeninin reyleriyle 40 yakın milletvekilini meclise gönderen iki elimiz le yakasına yapışmamışz gereken kılıçdaroğlunun veballeri çok ağırdır.Şimdiki ilçe yönetimin gayretli çabaları yeterli olur mu bilinmez ama en azından ilçe de partinin üstüne atılan ölü toprağını biraz biraz atacaktır bu uğurda gayret gösteren herkesi takdir etmek lazımdır.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Vezirköprü lü
(01.01.2025 15:14 - #2776)
Samsun badınında ve cumhuriyet gazetesinde vezirköprünün narlısaray mahsllesinden araba kundaklanarak yandığı bir eve ateş verildiği yazıyor ama vezirkörü basını özlemde öyle bir haber yok neden bu konuda haber yol yoksa haberdeğerimi yok..
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ak partili
(02.01.2025 22:37 - #2777)
Hayati bey öyle derin konulara girme vezir köprü de herkes her şeyden ve hayatından gidişattan, yönetenlerden çok ve çok ve çok memnun yola devam
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Devrimci Akıl
(03.01.2025 09:05 - #2778)
Vezirköprü’de CHP ilçe yönetimi tarafından düzenlenen birlik ve dayanışma yemeğine CHP’nin Samsun’daki tek Milletvekili Murat Çan’ın katılmamasının izahı nasıl olur ? Vekilim çok yoğun bunu tahmin edebiliyorum, yoğun çalışmaları var çünkü vekillime yardımcı olmamız gerkir CHP köprüde örgütsel olarak zayıf değil ama karşılığı zayıf. Köprü çok çalışırsa çok vekil çıkarır Ozaman temsilen Murray ÇAN vekilimde herbir toplantıya katılır sorunlarımızla hemhal olur. Samsunda vekilimin çözetmeyeceği sorun yok, Sıkıntı bizde özeleştiri yapıyorum herkese ders ola...selâmlar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
yenimaleli nuri
(03.01.2025 11:16 - #2780)
CHP Vezirköprü’de iktidar olur mu ? evet olur .neden olmasın? şartlar müsait.Lakin vezirköprülü inatçıdır. nuh der peygamber demez.eli kolay kolay altı oka gitmez.
kırat ah demir kırat ah yokluğun hissediliyor.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.