YRP İl Başkan Yardımcısı Fatih Koç'tan Belediye Başkan Yardımcılığı Atamasına Tepki

YEREL (Web Sitesi) - Web Sitesi | 04.06.2026 - 11:17, Güncelleme: 04.06.2026 - 11:17 6099 kez okundu.
 

YRP İl Başkan Yardımcısı Fatih Koç'tan Belediye Başkan Yardımcılığı Atamasına Tepki

Yeniden Refah Partisi Samsun İl Başkan Yardımcısı Fatih Koç, belediyede üçüncü bir başkan yardımcısının görevlendirilmesine ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
Koç, yapılan uygulamanın ne ahlaki ne de gerekli olduğunu düşündüklerini belirterek, konunun şahıslarla ilgili olmadığını vurguladı. Belediyenin mevcut personel yapısına dikkat çeken Koç, birçok birimde yoğun personel istihdamı bulunduğunu ifade etti. Fatih Koç açıklamasında şu ifadelere yer verdi: "Burada mesele kişiler değildir. Belediye bünyesinde zaten ciddi bir personel yoğunluğu bulunmaktadır. Her katta, her odada ve birçok masada birden fazla personel görev yapmaktadır. Buna rağmen yeni görevlendirmeler yapılmasını doğru bulmuyoruz. Bu kurumların kaynakları milletimizin ödediği vergilerden oluşmaktadır. Vatandaşlarımız ekonomik zorluklarla mücadele ederken, belediyelerde tasarruf ve hizmet odaklı bir anlayışın hâkim olması gerektiğine inanıyoruz." Belediyenin önceliğinin hizmet üretmek olması gerektiğini belirten Koç, açıklamasını şöyle sürdürdü: "Ortada çözüm bekleyen birçok sorun varken, yeni kadro ve görevlendirmelerin hizmet amacıyla mı yoksa başka gerekçelerle mi yapıldığı konusunda kamuoyunda soru işaretleri oluşmaktadır. Biz bu kadar personel ve yönetici alımını doğru bulmuyoruz. Önceliğin vatandaşın sorunlarını çözmek ve belediye hizmetlerini artırmak olması gerektiğini düşünüyoruz. Yapılan uygulamaların hakkaniyet ve kamu yararı ilkeleri çerçevesinde değerlendirilmesi gerektiğine inanıyoruz." Koç, değerlendirmelerinin takdirini Vezirköprü halkına bıraktıklarını belirterek, belediye yönetimini daha şeffaf ve tasarruflu bir anlayışla hareket etmeye davet etti.
Yeniden Refah Partisi Samsun İl Başkan Yardımcısı Fatih Koç, belediyede üçüncü bir başkan yardımcısının görevlendirilmesine ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Koç, yapılan uygulamanın ne ahlaki ne de gerekli olduğunu düşündüklerini belirterek, konunun şahıslarla ilgili olmadığını vurguladı. Belediyenin mevcut personel yapısına dikkat çeken Koç, birçok birimde yoğun personel istihdamı bulunduğunu ifade etti.

Fatih Koç açıklamasında şu ifadelere yer verdi:

"Burada mesele kişiler değildir. Belediye bünyesinde zaten ciddi bir personel yoğunluğu bulunmaktadır. Her katta, her odada ve birçok masada birden fazla personel görev yapmaktadır. Buna rağmen yeni görevlendirmeler yapılmasını doğru bulmuyoruz. Bu kurumların kaynakları milletimizin ödediği vergilerden oluşmaktadır. Vatandaşlarımız ekonomik zorluklarla mücadele ederken, belediyelerde tasarruf ve hizmet odaklı bir anlayışın hâkim olması gerektiğine inanıyoruz."

Belediyenin önceliğinin hizmet üretmek olması gerektiğini belirten Koç, açıklamasını şöyle sürdürdü:

"Ortada çözüm bekleyen birçok sorun varken, yeni kadro ve görevlendirmelerin hizmet amacıyla mı yoksa başka gerekçelerle mi yapıldığı konusunda kamuoyunda soru işaretleri oluşmaktadır. Biz bu kadar personel ve yönetici alımını doğru bulmuyoruz. Önceliğin vatandaşın sorunlarını çözmek ve belediye hizmetlerini artırmak olması gerektiğini düşünüyoruz. Yapılan uygulamaların hakkaniyet ve kamu yararı ilkeleri çerçevesinde değerlendirilmesi gerektiğine inanıyoruz."

Koç, değerlendirmelerinin takdirini Vezirköprü halkına bıraktıklarını belirterek, belediye yönetimini daha şeffaf ve tasarruflu bir anlayışla hareket etmeye davet etti.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (10 )

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
MAKSAT DOĞRU HEDEF HATA
(04.06.2026 11:30 - #9250)
HAYIRLI OLSUN AMA AKP BİTTİ TÜRKİYEDE BİTTİ, GÖNÜLLERDE BİTTİ. BATAN GEMİDE GÖREV YAPMAK ZOR OLUR HALİL İBRAHİM BAŞKAN. KÖPRÜDE ŞIMARIK DEĞİŞİKLER YAPILIYOR GÖNÜL ALMAK ADINA. AKP ZİHNİYETİ DEĞİŞMEDİKÇE TARIM GELİŞMEZ, HAYVANCILIK OLMAZ KISACA KÖYLER BİTTİ, GEÇİM YAPMAK UMUYLA 25 YILDA 30BİN NÜFUSU İLÇE DIŞINA ÇIKARTIP ASGARİ ÜCRETE KÖLE YAPANLARA HESAP SORMAK LAZIM. AİLELELER BİTTİ EVLİLİKLER AZALDI. EĞİTİM BİTTİ ARTIK SAĞOLSUNLAR ÇOÇUKLARI KORUYAMADIK ŞİMDİ İSE POLİS NEZARETİNDE ÖĞRETMENLERİ KORUMAYA ÇALIŞIYORUZ. DEĞERLİ HEMŞEHRİLERİM; AKP DİNDAR BİR PARTİ DEĞİL ABD GÜDÜMLÜ YUKARDAN ALDIĞI MEŞRUİYYETLE GÜNÜ KURTARMAYA ÇALIŞIYORLAR. İCAZETLE DEVLET YÖNETİLMEZ BU MİLLETİN BİR ONURU YOK MU, KÖPRÜLÜLERİN BİR ŞEREFİ YOK MU? YOL UZUN AMA YAPILACAK BU ZİHNİYETİ DEĞİŞTİRMEKTİR. MİSYONU SİYONİZMLE KURULAN PARTİDE RUH OLUR MU BUNLAR HERŞEYİ BOZMAYA GELDİLER, DAHA DA NELER OLACAK NELER?
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yanlış karar
(04.06.2026 12:23 - #9255)
Murat başkanım yaptığınız atama çok yanlış bastığın dalı kesmek senin danışmanın kim ise yanlış yönlendirme yapmış üzgünüm çok hemde çok
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Doksandan gol
(04.06.2026 12:27 - #9256)
Sayın başkanımız Murat gül muhaliflere koz veriyor pas vermiyor gol atsınlar atıyorlar
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
baksın
(04.06.2026 16:29 - #9274)
herkez aynaya baksın herkez herseyi biliyor önce herkez kendi acıklarına baksın
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Vatandaş.
(04.06.2026 16:50 - #9275)
Fatih Koç Başkan Beyinde açıklamasını samimi gözükmemektedir. Neden eleştirileri günü birlik veyada gündemden gündeme yani somut bir muhalefet anlayışı ve yaptırım muhalefet Siyaseti gözükememektedir. Maalesef. Yani Hizmetler de alanlarında Yaptırım arda Belediye Meclis Yönetimlerinde Fatih Koç Bey muhalefet de Hizmetler eserleri ve yatırımlar gözükmemektedir.
Şenol Eğritaş ( gerçek vatandaş) Bu ne biçim yorum. Fatih bey gayet doğru söylemiş . Allah kul hakkı yiyenlerin hakkindan gelsin . Öyle belediye masalarinda oturup sağa sola mesaj sallamakla olmuyor. Bir gün bunların hepsi hesap verecek
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
bence bakın
(04.06.2026 18:38 - #9279)
facebok ta kılavye kahramanlıgı yapanlar aynaya bakın sonra atatürk mah. bakın
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Üffffff
(04.06.2026 21:37 - #9283)
Senden nie kurtulamıyo bu memleket
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Şenol Eğritaş ( gerçek vatandaş)
(05.06.2026 09:26 - #9291)
Gayet güzel tespit neden hiç bir muhalefet buna tepki göstermiyor. Belediyede bir masada bekleyen 2, 3 kişi var . Millet bunlar orda maaş alsınlar diye eziliyor . O masada oturanların bir kısmı da sosyal medyada trolluk peşinde .
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
ahmet emre
(05.06.2026 13:53 - #9296)
fatih bey halil ibrahim doğan bundan önceki görevlerinde ilçemize ve halka hangi faydalı hizmetler yaptı bunları tartışmaya açarsanız daha çk amacınıza yaklaşırsınız!aksi halde milletin gazını alma vazifenizi ifa etmiş oluyosunuz,oyalamayın bu milleti
FATİH KOÇ BİZİM ELEŞTİRİMİZ HALİL İBRAHİM DOĞAN A DEĞİL HALİL İBRAHİM DOĞAN BAŞKANI SEVERİM HİÇ ŞAHSİ OLARAK PROBLEM I'M YOK KENDİSİ İLE BENCE YAZIYI YENİDEN OKURSANIZ SEVİNİRİM HAYIRLI GÜNLER
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Pedakog
(10.06.2026 11:17 - #9350)
Başkan konu gayet net bir şekilde anlaşılmıştır. Tarafgirlik diye bir hatalık vardır herkeste bu az çok da olsa vardır bunun aşırısına FAŞİST denir. Sağcı arkadaşlar bunu kabul etmese de bu böyledir. Tarafgirlik aslında yanlışa körü körüne bağlanmak bağnazlığıdır. At gözlüğü iel olaylara bakma körlüğüdür. o yüzden siyaset ve cehalet bu memleketten silinip gitmedikten sonra bertaraf olacak durum değildir. İyi muhalefet yol gösterir, tenkit eder bundan daha güzel ne olabilir siyasette ve demokrasi de? Fatih Başkan bu köprüde 2. parti il başkan yardımcısıdır her görüşü değerlidir.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.